Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Asiakaskokemuksen parantaminen vaatii tutkittua tietoa Blogi 9.11.2020 Isännöintiliiton ja Kiinteistöliiton yhdessä tekemä laaja Isännöinnin laatu 2020 -tutkimus kertoo, että valtaosa isännöinnin asiakkaista on tyytyväisiä ja ala saa hyviä arvosanoja. Korkeita arvosanoja saa...
Mitä hyötyä liiton kyselytutkimuksista on? Mitä hyötyä liiton kyselytutkimuksista on? Blogi 13.12.2022 Isännöintiliiton visio on viedä isännöinnin asiantuntijuus uuteen aikaan. Tiedolla, jota keräämme jäseniltämme kyselytutkimuksilla, on tämän vision saavuttamisessa merkittävä rooli. Jäsenten vastausten kautta pääsemme käsiksi koko...
Mummot diggaa digiä Mummot diggaa digiä Blogi 21.9.2018 Isännöintiliitto julkaisee pian tulokset uudesta isännöinnin digiselvityksestä. Poikkeuksena edelliseen, vuonna 2016 toteutettuun digiselvitykseen, on että myös myös isännöinnin asiakkaat eli osakkaat ovat vastanneet kyselyyn. Digiselvityksellä kartoittiin osakkaiden ja isännöitsijöiden tahtotilaa ja näkemyksiä sähköiselle asioinnille. Tulosten tarkempi analysointi on vielä kesken, mutta alustavissa tarkasteluissa tietyt asiakärjet lyövät...
Räväkänkin otsikon takana on runsaasti tutkittua tietoa ja työtä Räväkänkin otsikon takana on runsaasti tutkittua tietoa ja työtä Blogi 14.9.2020 Tiedotteemme Tikittääkö taloyhtöissä koronan takia remonttipommi? on kirvoittanut jäsenet antamaan paljon palautetta. Erityisesti palautetta on tullut siitä, että monen mielestä otsikko oli raflaava. Olen erittäin...
Vaivaako isännöitsijöitä osaamisvaje vai tarvitaanko osaajia? Vaivaako isännöitsijöitä osaamisvaje vai tarvitaanko osaajia? Blogi 26.9.2022 Viime viikolla julkaistu ensimmäinen isännöintialan toimialakatsaus herätti ansaittua huomiota mediassa. Terävästä kynästään tunnettu Taloussanomien Tuomas Manninen kirjoitti katsauksesta otsikolla: ”Isännöitsijöillä on hyvä palkka, mutta monella...