Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Asukkaiden ja hallitusten mielipiteet ovat kullanarvoisia taloyhtiöiden ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä. Jotta arjen sujuminen, asumismukavuus ja palveluiden laatu paranisivat, kannattaa kysyä asukkailta ja hallituksilta säännöllisesti. Isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä myös oman henkilökunnan mielipiteillä on merkitystä: toimiiko johtaminen, onko työmäärä sopiva ym. Sisältö: Työkalu: Asukastyytyväisyyskyselyn kysymykset Työkalu: Asiakaskokemuskyselyn kysymykset Työkalu: Taloyhtiön strategiakyselyn kysymykset Työkalu: Henkilöstökokemuskyselyn kysymykset
Vaivaako isännöitsijöitä osaamisvaje vai tarvitaanko osaajia? Vaivaako isännöitsijöitä osaamisvaje vai tarvitaanko osaajia? Blogi 26.9.2022 Viime viikolla julkaistu ensimmäinen isännöintialan toimialakatsaus herätti ansaittua huomiota mediassa. Terävästä kynästään tunnettu Taloussanomien Tuomas Manninen kirjoitti katsauksesta otsikolla: ”Isännöitsijöillä on hyvä palkka, mutta monella...
Vastaa kyselyyn isännöintialan johtamisesta Vastaa kyselyyn isännöintialan johtamisesta Artikkelit 11.3.2019 Mikko Vuori tutkii opinnäytetyössään isännöintialan johtamista.
Yhä useampi putkiremontti jää tekemättä, kun rahaa ei ole – ongelma pahentunut nopeasti Yhä useampi putkiremontti jää tekemättä, kun rahaa ei ole – ongelma pahentunut nopeasti Medialle 29.4.2021 Taloyhtiöiden putkiremontteja jää toteutumatta dramaattisesti aiempaa enemmän rahoitusvaikeuksien takia. Trendin jatkuessa joudutaan yhä useammin miettimään, pitääkö rakennus purkaa kokonaan vai korjataanko sitä kevyemmin.