Kun kriisi osuu kohdalle, puhu
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Palautteen pyytäminen ja antaminen ovat taitolajeja. Siksi palautekäytännöistä kannattaa sopia. Palaute on johtamisvalmentaja Risto Ahosen mukaan neutraalia tietoa siitä, mitä palautteen vastaanottaja on tehnyt ja...
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Kiire ja keskeytykset ovat isännöinnin arkea. Joka päivään kannattaa varata myös omaa ajatteluaikaa. Isännöintiala vaatii jatkuvaa ideointia ja ajattelua. Samaan aikaan olosuhteet saattavat olla aivotyön...
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään