Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohjeet Palautteisiin ja reklamaatioihin on syytä suhtautua huolella, sillä hyvin hoidetuilla palautteilla yritys voi välttää negatiivista mainetta ja korvausvaatimuksia. Mikä on palautteen ja reklamaation ero? Miten niitä pitäisi käsitellä?
Jäsenohje: Taloyhtiön johdon vahingonkorvausvastuu Jäsenohje: Taloyhtiön johdon vahingonkorvausvastuu Jäsenohjeet Miten taloyhtiön johdon vahingonkorvausvelvollisuus kohdentuu? Mitä tarkoittavat huolellisuusvelvoite ja tuottamusolettama? Milloin isännöitsijä voi joutua vahingonkorvausvastuuseen?
Jäsenohje: Virhevastuu korjaushankkeessa Jäsenohje: Virhevastuu korjaushankkeessa Jäsenohjeet MIllainen on takuuajan virhevastuu korjaushankkeessa? Entä takuuajan jälkeinen vastuu?
Jäsenohje: Talvikunnossapidosta sopiminen Jäsenohje: Talvikunnossapidosta sopiminen Jäsenohjeet Kuka vastaa talvikunnossapidosta? Mitä kannattaa huomioida, kun talvikunnossapidosta sopii huoltoyhtiön kanssa? Mitkä seikat vaikuttavat vahingonkorvausvastuuseen?
Jäsenohje: Kunnossapitovastuun selvittäminen Jäsenohje: Kunnossapitovastuun selvittäminen Jäsenohjeet Mikä on isännöinnin rooli vian / vahingon selvittämisessä? Miten kunnossapitovastuutilanteen selvittäminen alkaa? Kuka korjaa ja kuka maksaa?
Jäsenohje: Osakkaan vahingonkorvausvastuu taloyhtiölle Jäsenohje: Osakkaan vahingonkorvausvastuu taloyhtiölle Jäsenohjeet Millainen on osakkaan vastuu missäkin tapauksessa, kun kunnossapito- ja muutostyöstä, huolimattomasta asumisesta tai vuokralaisten aiheuttamana syntyy vahinko.