Kyselytutkimukset apuna taloyhtiön ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä Kyselytutkimukset apuna taloyhtiön ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä Artikkelit 11.2.2025 Hyödynnä Mapissa olevat kysysymyspatterit
Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Työkalu: Asukastyytyväisyys-, asiakaskokemus-, taloyhtiöstrategia- ja yrityksen henkilöstökyselyt (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Asukkaiden ja hallitusten mielipiteet ovat kullanarvoisia taloyhtiöiden ja isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä. Jotta arjen sujuminen, asumismukavuus ja palveluiden laatu paranisivat, kannattaa kysyä asukkailta ja hallituksilta säännöllisesti. Isännöintiyrityksen toiminnan kehittämisessä myös oman henkilökunnan mielipiteillä on merkitystä: toimiiko johtaminen, onko työmäärä sopiva ym. Sisältö: Työkalu: Asukastyytyväisyyskyselyn kysymykset Työkalu: Asiakaskokemuskyselyn kysymykset Työkalu: Taloyhtiön strategiakyselyn kysymykset Työkalu: Henkilöstökokemuskyselyn kysymykset
UUTTA: Energiaremonttiohje tilaajille ja rakennuttajille UUTTA: Energiaremonttiohje tilaajille ja rakennuttajille Sivu Energiaremonttiohje on työkalu etenkin energiaremontin tilaajalle ja rakennuttajalle, mutta sopii hyvin myös perehdytysmateriaalina energiatehokkuuteen. Ohjeessa on selkeä prosessi työn etenemisestä sekä määrittelyt eri vaiheiden toteuttamiseksi.
Isännöintiliiton ilmoituskanava avattiin Isännöintiliiton ilmoituskanava avattiin Yleinen 7.10.2024 EU:n whistleblower-direktiiviin mukainen ilmoittajansuojelulaki velvoittaa organisaatiot tarjoamaan kanavan väärinkäytösepäilyjen ilmoittamiseen. Myös Isännöintiliitto on ottanut käyttöönsä ilmoituskanavan, jonka kautta Isännöintiliiton toimintaa koskevista epäkohdista voi ilmoittaa.
Rakennusten energiatehokkuus ja EPBD Rakennusten energiatehokkuus ja EPBD Sivu Rakentaminen ja asuminen kattavat 40 % energiankulutuksesta. Jatkossa rakennusten energiatehokkuutta säätelee EU:n laatima energiatehokkuusdirektiivi (EPBD).
Isännöintialan eettisyys ja valvonta Isännöintialan eettisyys ja valvonta Sivu Isännöintiliitto kehittää isännöintialan vastuullisuutta ja eettisyyttä. Toimialan eettinen ohjeistus päivitettiin 2023 ja samana vuonna aloitti Isännöinnin eettinen neuvosto, jonka valvoo eettisten ohjeiden noudattamista.
Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohje: Asiakkaiden palautteet ja reklamaatiot Jäsenohjeet Palautteisiin ja reklamaatioihin on syytä suhtautua huolella, sillä hyvin hoidetuilla palautteilla yritys voi välttää negatiivista mainetta ja korvausvaatimuksia. Mikä on palautteen ja reklamaation ero? Miten niitä pitäisi käsitellä?
Suomi kansainvälistyy, muuttuuko isännöinti? Suomi kansainvälistyy, muuttuuko isännöinti? Blogi 21.3.2024 Väestöennusteiden mukaan Suomen väestönkasvu nojaa vahvasti kansainvälistymiseen ja erikielisen suomalaisväestön kasvuun tulevina vuosina. Kokosin viisi näkökulmaa siihen, miten tämä voi vaikuttaa nyt ja tulevaisuudessa isännöintiyritysten...
Energiaopas e-julkaisuna ja pdf:nä Energiaopas e-julkaisuna ja pdf:nä Sivu Taloyhtiön energia- ja ilmaston muutos - isännöinnin opas on luettavissa myös e-julkaisuna ja pdf-tiedostona.
Kiitokset Kiitokset Sivu Taloyhtiön energia- ja ilmastonmuutos - isännöinnin oppaan tekijät ja mistä löydät lisätietoa taloyhtiön energia-hankkeista.