4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Helpotusta isännöitsijän työkuormaan Helpotusta isännöitsijän työkuormaan Blogi 14.8.2019 Isännöinnin ammattilaiset 2017 -tutkimuksen mukaan isännöitsijän työajasta jopa 55 prosenttia menee asiakaspalvelun ja hallinnon hoitamiseen. Käytännössä aika kuluu siis puheluihin ja sähköposteihin vastaamiseen sekä yhtiökokouksiin,...
Isännöinti on asiakastyötä, jossa korostuvat viestintä- ja neuvottelutaidot Isännöinti on asiakastyötä, jossa korostuvat viestintä- ja neuvottelutaidot Blogi 2.11.2021 Isännöitsijöiden työaika ja jaksaminen on jatkuva alan murheenkryyni. Isännöinnin työssä palkitsevimpia asioita ovat onnistumiset asiakkaiden kanssa. Samalla kuormittavimpia ovat hankalat asiakkaat. Maallikkohallitusten kanssa toimiminen vaatii...
Kehittämiseen jää koukkuun Kehittämiseen jää koukkuun Blogi 23.1.2020 Kesälomamatkaa suunnitellessa huomasin puhkuvani ääneen, ettei eräs verkkosivusto vastaa alkuunkaan tarpeitani. Samaan aikaan ruudulla näkyy hienoja tehosteita ja käytetään sanakikkailuja, mutta vastauksia ei tahdo löytyä....
Kolme pientä sanaa ohjaavat taloyhtiösivuille Kolme pientä sanaa ohjaavat taloyhtiösivuille Blogi 16.2.2017 Tavatessani isännöitsijöitä kysyn usein, mistä asioista asukkaat ottavat yhteyttä juuri nyt. Vastauksissa toistuvat aiheet osakkaiden remonteista tupakointikieltoihin. Isännöitsijälle nämä ovat sitä samaa, mutta asukkaan näkökulmasta...
Maineeltaan parempi isännöinti Maineeltaan parempi isännöinti Blogi 26.3.2024 ”Isännöintiä vain haukutaan julkisuudessa. Voitteko parantaa isännöinnin mainetta?” Vuosien varrella olemme saaneet jäseniltä paljon toiveita alan maineen parantamiseksi. Muutama vuosi sitten alan maineen parantamiseen tarttui...
Mainetta luodaan joka päivä arkisessa tekemisessä Mainetta luodaan joka päivä arkisessa tekemisessä Blogi 18.5.2021 Kiinteistö- ja rakennusalalla on maineenkohennuspotentiaalia. Maine kun KIRA-alalla, isännöinti mukaan lukien, ei ole kovin kummoinen. Mainetyö on pitkäjänteistä päivittäistä tekemistä. Se ei ole viestinnän tai...
Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta? Mitä isännöintiyrityksesi hyötyy bloggaamisesta? Blogi 22.11.2016 Oletko koskaan miettinyt bloggaamista? Toivottavasti. Tai ehkä jo bloggaat yrityksesi sivuilla. Loistavaa! Blogi on nimittäin yrityksellesi valttikortti. Siellä voit kommunikoida itsellesi tärkeiden tahojen, kuten asiakkaiden, kollegoiden...
Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Blogi 6.6.2017 Parasta palautetta on aina asiakkailta saatu palaute. Mutta hyvänä kakkosena tulee palaute muilta alan toimijoilta. Siksi meistä tuntui niin hienolta, kun Isännöintiliitto valitsi Turun Isännöintikeskuksen...
Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Blogi 7.4.2017 Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...