Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohjeet Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Jäsenohje: Hallitustyö Jäsenohje: Hallitustyö Jäsenohjeet Mitä asioita isännöintiyrityksen kannattaa määritellä hallitustyössä? Mitä pitää huomioida, kun päätetään oma tapa hoitaa hallituksen kokous, hallituksen perehdytys, viestintä ja raportointi hallitukselle? Ohje sisältää esimerkkejä ja apukysyä.
Jäsenohje: Kriisiviestintä Jäsenohje: Kriisiviestintä Jäsenohjeet Miksi kriisiviestintä pitää suunnitella? Miten kriisiviestintäsuunnitelma tehdään?
Jäsenohje: Prosessit isännöintiyrityksessä Jäsenohje: Prosessit isännöintiyrityksessä Jäsenohjeet Mitä hyötyä prosesseista on? Miten prosessi laaditaan? Miten yrityksen henkilöstö ja asiakkaat sitoutetaan prosesseihin? Hyödynnä myös esimerkit prosessikuvausten tekemiseen.
Jäsenohje: Taloyhtiösivut Jäsenohje: Taloyhtiösivut Jäsenohjeet Mitä hyötyä taloyhtiösivuista / taloyhtiön kotisivuista / asukasportaaleista / on isännöinnille? Mikä on isännöintiyrityksen rooli taloyhtiösivujen tuottamisessa? Miten pääsee alkuun? Mitä asioita pitää ottaa huomioon taloyhtiön verkkosivujen toteutuksessa?
Jäsenohje: Yhteistyö median kanssa Jäsenohje: Yhteistyö median kanssa Jäsenohjeet Kuka vastaa haastattelupyyntöön isännöintiyrityksessä? Miten onnistua haastattelussa? Saako lehtijutun tarkastettavaksi? Millainen on hyvä tiedote ja mielipidekirjoitus?