Jäsenohje: Prosessit isännöintiyrityksessä
Mitä hyötyä prosesseista on? Miten prosessi laaditaan? Miten yrityksen henkilöstö ja asiakkaat sitoutetaan prosesseihin? Hyödynnä myös esimerkit prosessikuvausten tekemiseen.
Mitä hyötyä prosesseista on? Miten prosessi laaditaan? Miten yrityksen henkilöstö ja asiakkaat sitoutetaan prosesseihin? Hyödynnä myös esimerkit prosessikuvausten tekemiseen.
Kuka vastaa haastattelupyyntöön isännöintiyrityksessä? Miten onnistua haastattelussa? Saako lehtijutun tarkastettavaksi? Millainen on hyvä tiedote ja mielipidekirjoitus?
Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Miksi kriisiviestintä pitää suunnitella? Miten kriisiviestintäsuunnitelma tehdään?
Mitä asioita isännöintiyrityksen kannattaa määritellä hallitustyössä? Mitä pitää huomioida, kun päätetään oma tapa hoitaa hallituksen kokous, hallituksen perehdytys, viestintä ja raportointi hallitukselle? Ohje sisältää esimerkkejä ja apukysyä.
Mitä hyötyä taloyhtiösivuista / taloyhtiön kotisivuista / asukasportaaleista / on isännöinnille? Mikä on isännöintiyrityksen rooli taloyhtiösivujen tuottamisessa? Miten pääsee alkuun? Mitä asioita pitää ottaa huomioon taloyhtiön verkkosivujen toteutuksessa?