Taloyhtiösivut, viestintämateriaalit (lisäpalvelu) Taloyhtiösivut, viestintämateriaalit (lisäpalvelu) Ladattavat jäsenmateriaalit Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä esimerkkiaineistot, kuten animaatio, tiedotteet ja slidet taloyhtiösivujen hyödyistä. Jos tarvitset lisää apua viestinnän suunnittelussa, ole yhteydessä jäsenpalvelupäällikkö Anne Murtomäkeen, puh. 040 7311 531, anne.murtomaki@isannointiliitto.fi. Sisältö: Animaatio Asumisen tietopankista Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt asukkaille Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt hallituksille Ppt: Taloyhtiösivujen hyödyt isännöinnille Tarra1: Käytämme taloyhtiösivuja Tarra2: Käytämme taloyhtiösivuja Tiedote1A: Käytämme taloyhtiösivuja (word) Tiedote1B: Käytämme taloyhtiösivuja (pdf) Tiedote1C: Käytämme taloyhtiösivuja (word) Tiedote1D: Käytämme taloyhtiösivuja (pdf) Tiedote2A: Asukastunnukset sivuille Tiedote2B: Asukastunnukset sivuille Tiedote3: Asumisen tietopankki taloyhtiösivuilla Tiedote4: Suunnitteletko remonttia? Tiedote5: Selkeyttä vastuunjakoon Tiedote6: Energiansäästövinkkejä Tiedote7: Yhtiökokoustietoa Tiedote8: Uusi hallituksen jäsen Tiedote9: Talven vinkkejä Video: Taloyhtiösivut aktiiviseen käyttöön
Jäsenohje: Taloyhtiösivut Jäsenohje: Taloyhtiösivut Jäsenohjeet Mitä hyötyä taloyhtiösivuista / taloyhtiön kotisivuista / asukasportaaleista / on isännöinnille? Mikä on isännöintiyrityksen rooli taloyhtiösivujen tuottamisessa? Miten pääsee alkuun? Mitä asioita pitää ottaa huomioon taloyhtiön verkkosivujen toteutuksessa?
Monikanavainen viestintä Monikanavainen viestintä Jäsenpalvelut 16.10.2017 Viestinnän rooli isännöintiyrityksessä ja taloyhtiössä. Eri viestintäkanavat, niiden tarkoitus ja hyödyt ja käyttäminen rinnakkain. Vinkit viestinnän toteuttamiseen.
Taloyhtiöt, valitkaa hallitus, joka pystyy viestimään sähköisesti Taloyhtiöt, valitkaa hallitus, joka pystyy viestimään sähköisesti Artikkelit 5.10.2017 Isännöintiliitto suosittelee taloyhtiöitä valitsemaan hallituksen, joka pystyy viestimään isännöitsijän kanssa sähköisesti. Jäsenkyselyn mukaan valtaosalla isännöitsijöistä on vielä asiakkaina hallituksen jäseniä, joilla ei ole sähköpostia. Myös...
Digillä eroon tuplatyöstä Digillä eroon tuplatyöstä Artikkelit 4.10.2017 Isännöinti Granberg Oy lähti suunnitelmallisesti lisäämään sähköistä palvelua asiakkailleen.
Taloyhtiösivut kertovat isännöinnin laadusta ja brändistä Taloyhtiösivut kertovat isännöinnin laadusta ja brändistä Artikkelit 14.6.2017 Muun maailman digitalisoituessa asiakkaat vaativat toimivaa sähköistä asiointia myös isännöintiin. Hyvä foorumi on isännöintiyrityksen ylläpitämä taloyhtiön verkkosivu. Parhaimmillaan siitä on tullut yrityksen laatutyökalu. Verkkopalveluilla pyritään...
Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Blogi 6.6.2017 Parasta palautetta on aina asiakkailta saatu palaute. Mutta hyvänä kakkosena tulee palaute muilta alan toimijoilta. Siksi meistä tuntui niin hienolta, kun Isännöintiliitto valitsi Turun Isännöintikeskuksen...
Taloyhtiösivujen myytinmurtajaiset Taloyhtiösivujen myytinmurtajaiset Blogi 30.5.2017 Olen seurannut useiden isännöintiyritysten taloyhtiösivuprojekteja sekä keskustellut hankkeita miettivien isännöitsijöiden kanssa. Toistuvasti keskusteluissa nousevat esiin samat väittämät taloyhtiösivuista, joista osasta on tullut jopa myyttejä. Otan nyt yleisimmät...
Taloyhtiöasuminen on mainettaan parempaa Taloyhtiöasuminen on mainettaan parempaa Blogi 24.5.2017 Noin 3000 asukasta on tämän kevään aikana kertonut kokemuksiaan ja odotuksiaan omasta taloyhtiöstään Talokysely.fi-palvelun kautta. Tuloksia on saatu yhteensä 180 taloyhtiöstä ympäri Suomen. Isännöintiliiton tammikuussa...
Asumisen tietopankki Asumisen tietopankki Sivu Asumisen tietopankin valmis sisältö vastaa isännöitsijän puolesta 600 yleisimpään taloyhtiöasumisen kysymykseen. Palvelu asennetaan isännöintiyrityksen käyttämille taloyhtiösivuille.