Taloyhtiöt, valitkaa hallitus, joka pystyy viestimään sähköisesti Taloyhtiöt, valitkaa hallitus, joka pystyy viestimään sähköisesti Artikkelit 5.10.2017 Isännöintiliitto suosittelee taloyhtiöitä valitsemaan hallituksen, joka pystyy viestimään isännöitsijän kanssa sähköisesti. Jäsenkyselyn mukaan valtaosalla isännöitsijöistä on vielä asiakkaina hallituksen jäseniä, joilla ei ole sähköpostia. Myös...
Digillä eroon tuplatyöstä Digillä eroon tuplatyöstä Artikkelit 4.10.2017 Isännöinti Granberg Oy lähti suunnitelmallisesti lisäämään sähköistä palvelua asiakkailleen.
Taloyhtiösivut kertovat isännöinnin laadusta ja brändistä Taloyhtiösivut kertovat isännöinnin laadusta ja brändistä Artikkelit 14.6.2017 Muun maailman digitalisoituessa asiakkaat vaativat toimivaa sähköistä asiointia myös isännöintiin. Hyvä foorumi on isännöintiyrityksen ylläpitämä taloyhtiön verkkosivu. Parhaimmillaan siitä on tullut yrityksen laatutyökalu. Verkkopalveluilla pyritään...
Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Blogi 6.6.2017 Parasta palautetta on aina asiakkailta saatu palaute. Mutta hyvänä kakkosena tulee palaute muilta alan toimijoilta. Siksi meistä tuntui niin hienolta, kun Isännöintiliitto valitsi Turun Isännöintikeskuksen...
Taloyhtiösivujen myytinmurtajaiset Taloyhtiösivujen myytinmurtajaiset Blogi 30.5.2017 Olen seurannut useiden isännöintiyritysten taloyhtiösivuprojekteja sekä keskustellut hankkeita miettivien isännöitsijöiden kanssa. Toistuvasti keskusteluissa nousevat esiin samat väittämät taloyhtiösivuista, joista osasta on tullut jopa myyttejä. Otan nyt yleisimmät...
Taloyhtiöasuminen on mainettaan parempaa Taloyhtiöasuminen on mainettaan parempaa Blogi 24.5.2017 Noin 3000 asukasta on tämän kevään aikana kertonut kokemuksiaan ja odotuksiaan omasta taloyhtiöstään Talokysely.fi-palvelun kautta. Tuloksia on saatu yhteensä 180 taloyhtiöstä ympäri Suomen. Isännöintiliiton tammikuussa...
Asumisen tietopankki Asumisen tietopankki Sivu Asumisen tietopankin valmis sisältö vastaa isännöitsijän puolesta 600 yleisimpään taloyhtiöasumisen kysymykseen. Palvelu asennetaan isännöintiyrityksen käyttämille taloyhtiösivuille.
Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Blogi 7.4.2017 Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...
Viestintäsuositus taloyhtiöille Viestintäsuositus taloyhtiöille Sivu Taloyhtiön viestintäsuosituksen tarkoitus on parantaa käytännön viestintää isännöinnin, hallituksen ja osakkaiden välillä.
Taloyhtiön hyvä hallintotapa -suositus Taloyhtiön hyvä hallintotapa -suositus Sivu Taloyhtiön hyvä hallintotapa -suosituksen tarkoitus on edistää taloyhtiöiden avoimuutta ja parantaa asumisviihtyvyyttä. Hallintotapasuositus helpottaa asunto-osakeyhtiölain soveltamista käytännössä sekä täydentää lain vähimmäisvaatimuksia.