Webinaari: Viestinnän suunnittelu helpottamaan isännöinnin työtä -webinaari Webinaari: Viestinnän suunnittelu helpottamaan isännöinnin työtä -webinaari Webinaarit ja videot 24.8.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Medialle Isännöintiliiton palkintokilpailun kuvia Medialle Isännöintiliiton palkintokilpailun kuvia Medialle 11.8.2022 Isännöintiliiton palkintojen saajiksi on ehdolla isännöintialan ammattilaisia eri puolilta Suomea. Tältä sivulta löydä heidän kuviaan pressikäyttöön.
Tehokas viestintä on suunniteltua Tehokas viestintä on suunniteltua Isännöinti-lehtiartikkeli 3.6.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Haastavat neuvottelut haltuun Haastavat neuvottelut haltuun Isännöinti-lehtiartikkeli 2.6.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Taloyhtiön pelastussuunnitelma on nyt syytä päivittää – Kevään yhtiökokouksessa kannattaa tiedottaa turvallisuusasioista Taloyhtiön pelastussuunnitelma on nyt syytä päivittää – Kevään yhtiökokouksessa kannattaa tiedottaa turvallisuusasioista Medialle 9.3.2022 Taloyhtiön pelastussuunnitelma kannattaa nyt päivittää ja tiedottaa siitä kevään yhtiökokouksessa. Taloyhtiöiden turvallisuusasiat ovat herättäneet viime aikoina huolta asukkaissa, ja isännöintiin on tullut yhteydenottoja väestönsuoja- ja muissa pelastusasioissa.
4 hyvää syytä panostaa taloyhtiön sähköiseen asukasviestintään 4 hyvää syytä panostaa taloyhtiön sähköiseen asukasviestintään Kumppanisisältö 17.1.2022 Asukastyytyväisyyden kannalta taloyhtiön viestinnän onnistuminen on ratkaisevaa. Kun aikaisemmin satunnaiset postiluukusta toimitetut tiedotteet saattoivat riittää, kaipaa paljon liikkuva nykyasukas mahdollisuutta päästä tarvittaviin tietoihin käsiksi myös kesämökiltä tai vaikka autosta käsin.
Osakkaan on tärkeä ymmärtää taloyhtiön asiat Osakkaan on tärkeä ymmärtää taloyhtiön asiat Blogi 12.1.2022 Taloyhtiöiden osakkailla on yleisesti ottaen aivan liian vähän tietoa omasta yhtiöstään ja asumiseen vaikuttavista asioista. Silloin asiat eivät myöskään kiinnosta. Ja kun asiat eivät kiinnosta,...
Isännöinti on asiakastyötä, jossa korostuvat viestintä- ja neuvottelutaidot Isännöinti on asiakastyötä, jossa korostuvat viestintä- ja neuvottelutaidot Blogi 2.11.2021 Isännöitsijöiden työaika ja jaksaminen on jatkuva alan murheenkryyni. Isännöinnin työssä palkitsevimpia asioita ovat onnistumiset asiakkaiden kanssa. Samalla kuormittavimpia ovat hankalat asiakkaat. Maallikkohallitusten kanssa toimiminen vaatii...
Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Viisi vinkkiä vaikeisiin sometilanteisiin – toimi näin, kun palautevyöry iskee Blogi 8.6.2021 Ajanpuute on usein kuultu syy sille, miksi yritys ei ole somessa. Hyvänä kakkosena – ja ehkä alitajuisesti jo ykkösenä – on pelko somekohuista tai laajalle leviävästä...
Viesti viisaasti kokouksessa Viesti viisaasti kokouksessa Isännöinti-lehtiartikkeli 27.5.2021 Aivojen toimintaperiaatteita tunteva osaa viestiä tehokkaammin taloyhtiön kokouksissa. Aivomme on rakennettu niin, että pystymme omaksumaan kerrallaan vain rajallisen määrän tietoa. Mieti yhtiökokousta tai hallituksen kokousta...