Asukassivujen viestintämateriaali: Talvitiedote (lisäpalvelu) Asukassivujen viestintämateriaali: Talvitiedote (lisäpalvelu) Palvelu Oletko ottamassa käyttöön asukassivut tai sähköisen asioinnin järjestelmän? Tai ovatko ne jo käytössä, mutta asiakkaat eivät löydä sinne? Hyödynnä talviaiheinen tiedote, jolla ohjaat osakkaat ja asukkaat kysymystensä kanssa asukassivuille. Sisältö: Tiedote: Talven vinkkejä
Helpotusta isännöitsijän työkuormaan Helpotusta isännöitsijän työkuormaan Blogi 14.8.2019 Isännöinnin ammattilaiset 2017 -tutkimuksen mukaan isännöitsijän työajasta jopa 55 prosenttia menee asiakaspalvelun ja hallinnon hoitamiseen. Käytännössä aika kuluu siis puheluihin ja sähköposteihin vastaamiseen sekä yhtiökokouksiin,...
Näin naapurisopu säilyy remontinkin aikana Näin naapurisopu säilyy remontinkin aikana Kotitalo 14.6.2019 Joskus tekee mieli kohentaa oman asunnon ilmettä remontoimalla. Kun remontti-ilmoitus on tehty ja lupa saatu, ei työhön kannata ryhtyä suin päin: ensin kannattaa tiedottaa asiasta myös naapureille.
Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Blogi 22.5.2019 Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi Ajankohtaista 9.1.2019 HAKU ON PÄÄTTYNYT Sykkiikö sydämesi laadukkaalle viestinnälle? Oletko valmis jakamaan osaamistasi viestinnän haasteiden parissa myös isännöintiyrityksille? Innostutko haasteista ja tartut reippaasti toimeen? Pysyvätkö monet langat...
Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Aamiaisinfossa kerrottiin, mistä asioista asukkaat ja osakkaat ovat kiinnostuneita. Tilaisuudessa tarjottiin myös käytännön vinkkejä siihen, miten asukasviestintä kannattaa järjestää isännöintiyrityksessä. Kuka viestittää ja milloin? Mistä löytyy sisältöjä viestintään? Voit ladata esityksen materiaalin oikealla olevasta, oranssista "Lataa tiedosto" -linkistä. Sisältö: Kuinka organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi?
4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Taloyhtiön viestinnän vuosikello (lisäpalvelu) Taloyhtiön viestinnän vuosikello (lisäpalvelu) Yleinen Tältä sivulta voit ladata pdf-muodossa Taloyhtiön viestinnän vuosikellon. Vuosikellon avulla voit suunnitella, aikatauluttaa ja mahdollisuuksien mukaan myös ajastaa vuodenkiertoon liittyvän viestinnän etukäteen. Sisältö: Taloyhtiön viestinnän vuosikello
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit 27.11.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...