Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Mitä merkitystä alan palkinnoilla on isännöintiyritykselle? Blogi 6.6.2017 Parasta palautetta on aina asiakkailta saatu palaute. Mutta hyvänä kakkosena tulee palaute muilta alan toimijoilta. Siksi meistä tuntui niin hienolta, kun Isännöintiliitto valitsi Turun Isännöintikeskuksen...
Mitä pitää huomioida, jos taloyhtiön edustajan on tarve päästä sisään osakehuoneistoon? Mitä pitää huomioida, jos taloyhtiön edustajan on tarve päästä sisään osakehuoneistoon? Lakikysymykset Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Mitä uusi osakas odottaa isännöinniltä? Blogi 7.4.2017 Blogissa on käsitelty paljon eri tapoja kehittää isännöintiä. Kehittäminen ei ole itseisarvo sinänsä, vaan liittyy taloyhtiöiden hallitusten vääjäämättömään nuorentumiseen. Uuden sukupolven osakkaat ja hallitukset eivät...
Monikanavainen viestintä Monikanavainen viestintä Jäsenpalvelut 16.10.2017 Viestinnän rooli isännöintiyrityksessä ja taloyhtiössä. Eri viestintäkanavat, niiden tarkoitus ja hyödyt ja käyttäminen rinnakkain. Vinkit viestinnän toteuttamiseen.
Näin naapurisopu säilyy remontinkin aikana Näin naapurisopu säilyy remontinkin aikana Kotitalo 14.6.2019 Joskus tekee mieli kohentaa oman asunnon ilmettä remontoimalla. Kun remontti-ilmoitus on tehty ja lupa saatu, ei työhön kannata ryhtyä suin päin: ensin kannattaa tiedottaa asiasta myös naapureille.
Näy verkostoillesi Näy verkostoillesi Isännöinti-lehtiartikkeli 19.6.2023 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Ohjelmistoyrittäjä, käännä katseesi isännöintiin Ohjelmistoyrittäjä, käännä katseesi isännöintiin Blogi 7.3.2018 Suomessa on noin 50 000 ammattimaisesti isännöityä taloyhtiötä. Voisi kuvitella, että näissä asuvat 2,7 miljoonaa asukasta hoitavat asumisen asioita käyttäjäystävällisten mobiilisovellusten kautta, ja että tieto kulkisi...
Onnistuminen vaatii yhteistyötä Onnistuminen vaatii yhteistyötä Isännöinti-lehtiartikkeli 6.4.2021 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Osakkaan on tärkeä ymmärtää taloyhtiön asiat Osakkaan on tärkeä ymmärtää taloyhtiön asiat Blogi 12.1.2022 Taloyhtiöiden osakkailla on yleisesti ottaen aivan liian vähän tietoa omasta yhtiöstään ja asumiseen vaikuttavista asioista. Silloin asiat eivät myöskään kiinnosta. Ja kun asiat eivät kiinnosta,...
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit 27.11.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...