Taloyhtiösivut ahkerassa käytössä Taloyhtiösivut ahkerassa käytössä Isännöinti-lehtiartikkeli 2.10.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Helpotusta isännöitsijän työkuormaan Helpotusta isännöitsijän työkuormaan Blogi 14.8.2019 Isännöinnin ammattilaiset 2017 -tutkimuksen mukaan isännöitsijän työajasta jopa 55 prosenttia menee asiakaspalvelun ja hallinnon hoitamiseen. Käytännössä aika kuluu siis puheluihin ja sähköposteihin vastaamiseen sekä yhtiökokouksiin,...
Näin naapurisopu säilyy remontinkin aikana Näin naapurisopu säilyy remontinkin aikana Kotitalo 14.6.2019 Joskus tekee mieli kohentaa oman asunnon ilmettä remontoimalla. Kun remontti-ilmoitus on tehty ja lupa saatu, ei työhön kannata ryhtyä suin päin: ensin kannattaa tiedottaa asiasta myös naapureille.
Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Blogi 22.5.2019 Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....
Kotitalo menestyi kilpailussa Kotitalo menestyi kilpailussa Isännöinti-lehtiartikkeli 10.5.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asukasviestinnästä Innostu asukasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Kotitalolehti.fi uudistuu Kotitalolehti.fi uudistuu Isännöinti-lehtiartikkeli 28.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Isännöinti-lehtiartikkeli 21.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asiakasviestinnästä Innostu asiakasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 21.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään