Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Vastuullisuus ei ole vain ekotekoja Blogi 22.5.2019 Isännöinti huolehtii siitä, että asuminen sujuu mutkitta ja asuntojen arvo kehittyy osakkeenomistajien valitseman linjan mukaan. Isännöinnillä on kuitenkin asuntoja ja kiinteistöjä suurempi vaikutus asiakkaidensa ympäristöön....
Kotitalo menestyi kilpailussa Kotitalo menestyi kilpailussa Isännöinti-lehtiartikkeli 10.5.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asukasviestinnästä Innostu asukasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Kotitalolehti.fi uudistuu Kotitalolehti.fi uudistuu Isännöinti-lehtiartikkeli 28.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Postituspalvelu auttaa isännöintiä vuoden kiireisimpään aikaan Ajankohtaista 23.1.2019 Isännöintiyritysten avuksi suunniteltu postituspalvelu säästää isännöinnin työtunteja kevätkiireiden aikaan. Ammattimaisesti tuotetut ja selkeät yhtiökokouskutsut myös houkuttelevat osakkaita kokouksiin paremmin, kuin kuivakka nivaska A-nelosia. Isännöintiliitto ja...
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Isännöinti-lehtiartikkeli 21.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Innostu asiakasviestinnästä Innostu asiakasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 21.1.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi Ajankohtaista 9.1.2019 HAKU ON PÄÄTTYNYT Sykkiikö sydämesi laadukkaalle viestinnälle? Oletko valmis jakamaan osaamistasi viestinnän haasteiden parissa myös isännöintiyrityksille? Innostutko haasteista ja tartut reippaasti toimeen? Pysyvätkö monet langat...
Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Aamiaisinfossa kerrottiin, mistä asioista asukkaat ja osakkaat ovat kiinnostuneita. Tilaisuudessa tarjottiin myös käytännön vinkkejä siihen, miten asukasviestintä kannattaa järjestää isännöintiyrityksessä. Kuka viestittää ja milloin? Mistä löytyy sisältöjä viestintään? Voit ladata esityksen materiaalin oikealla olevasta, oranssista "Lataa tiedosto" -linkistä. Sisältö: Kuinka organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi?
4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...