Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi Hae meille asiakaslehtien tuottajaksi / viestintäasiantuntijaksi Ajankohtaista 9.1.2019 HAKU ON PÄÄTTYNYT Sykkiikö sydämesi laadukkaalle viestinnälle? Oletko valmis jakamaan osaamistasi viestinnän haasteiden parissa myös isännöintiyrityksille? Innostutko haasteista ja tartut reippaasti toimeen? Pysyvätkö monet langat...
Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu) Materiaali: Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? (lisäpalvelu) Koulutusaineistot Aamiaisinfossa kerrottiin, mistä asioista asukkaat ja osakkaat ovat kiinnostuneita. Tilaisuudessa tarjottiin myös käytännön vinkkejä siihen, miten asukasviestintä kannattaa järjestää isännöintiyrityksessä. Kuka viestittää ja milloin? Mistä löytyy sisältöjä viestintään? Voit ladata esityksen materiaalin oikealla olevasta, oranssista "Lataa tiedosto" -linkistä. Sisältö: Kuinka organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi?
4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin 4 keinoa, joilla teet loistavasta asiakasviestinnästä myyntivaltin Blogi 4.12.2018 Jos olisin isännöintialan yrittäjä, olisin aika innoissani. Nimittäin siitä, että taloyhtiöiden viestintä on iloisesti retuperällä. Kun otat asiakasviestinnän haltuun, voit helposti erottautua muista ja parantaa...
Taloyhtiön viestinnän vuosikello (lisäpalvelu) Taloyhtiön viestinnän vuosikello (lisäpalvelu) Yleinen Tältä sivulta voit ladata pdf-muodossa Taloyhtiön viestinnän vuosikellon. Vuosikellon avulla voit suunnitella, aikatauluttaa ja mahdollisuuksien mukaan myös ajastaa vuodenkiertoon liittyvän viestinnän etukäteen. Sisältö: Taloyhtiön viestinnän vuosikello
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit 27.11.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...
Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Asumisen tietopankki 26.11.2018 Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän...
Perinteiseen perustelujen kautta Perinteiseen perustelujen kautta Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Auta asukkaita verkossa Auta asukkaita verkossa Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Mistä asiakkaasi hankkii tietoa? Mistä asiakkaasi hankkii tietoa? Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Taloyhtiöissä kova tarve sähköisille palveluille Taloyhtiöissä kova tarve sähköisille palveluille Ajankohtaista 25.10.2018 Taloyhtiöissä asuvat haluavat hoitaa asumiseensa liittyvät asiat sähköisesti eikä eri ikäluokkien välillä ole tässä eroja, paljastaa Isännöintiliiton tuore digiselvitys. − Yleisesti ajatellaan, että vanhemmissa ikäluokissa...