Taloyhtiön viestinnän vuosikello (lisäpalvelu) Taloyhtiön viestinnän vuosikello (lisäpalvelu) Yleinen Tältä sivulta voit ladata pdf-muodossa Taloyhtiön viestinnän vuosikellon. Vuosikellon avulla voit suunnitella, aikatauluttaa ja mahdollisuuksien mukaan myös ajastaa vuodenkiertoon liittyvän viestinnän etukäteen. Sisältö: Taloyhtiön viestinnän vuosikello
Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Pauli Molin: Tieto pitää olla saatavilla 24/7 Artikkelit 27.11.2018 Asukasviestinnän säännöllisyys ja 24/7 saatavilla oleva tieto miellyttävät isännöinnin asiakkaita. Vielä vuonna 2016 helsinkiläinen TVP-Isännöinti sai usein palautetta siitä, ettei isännöinti tiedota asukkaille riittävästi. Nyt...
Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Asumisen tietopankki 26.11.2018 Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän...
Perinteiseen perustelujen kautta Perinteiseen perustelujen kautta Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Auta asukkaita verkossa Auta asukkaita verkossa Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Mistä asiakkaasi hankkii tietoa? Mistä asiakkaasi hankkii tietoa? Isännöinti-lehtiartikkeli 2.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Taloyhtiöissä kova tarve sähköisille palveluille Taloyhtiöissä kova tarve sähköisille palveluille Ajankohtaista 25.10.2018 Taloyhtiöissä asuvat haluavat hoitaa asumiseensa liittyvät asiat sähköisesti eikä eri ikäluokkien välillä ole tässä eroja, paljastaa Isännöintiliiton tuore digiselvitys. − Yleisesti ajatellaan, että vanhemmissa ikäluokissa...
Kotitalo-media Kotitalo-media Sivu Kotitalo-media on taloyhtiöasumisen suunnannäyttäjä. Se tarjoaa konkreettisia ratkaisuja ja vinkkejä sekä ajankohtaisia asumisen puheenaiheita taloyhtiön hallitukselle, osakkaille ja asukkaille.
Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohje: Asiakaslupauksen muotoilu Jäsenohjeet Yrityksen asiakaslupaus ei ole vain sanahelinää, sillä se kertoo asiakkaalle mitä hän saa ostaessaan yrityksen tuotteita ja palveluita.
Hyvä työnantaja erottuu Hyvä työnantaja erottuu Isännöinti-lehtiartikkeli 31.5.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään