Kotitalo-median tilaus

Kotitalo-media käsittelee tärkeitä taloyhtiöasumisen aiheita ihmisläheisellä ja selkeällä otteella, valokuvien ja kuvitusten kera.

Miksi taloyhtiön kannattaisi käyttää rahaa Kotitalon tilaukseen? Siksi, että koko taloyhtiö hyötyy Kotitalon tilauksesta.

Taloyhtiötilauksen vuosihinta 159,50 euroa sisältää paperilehdet hallituksen jäsenille (enintään viidelle) sekä kaikille osakkaille ja asukkaille taloyhtiökoodin, jolla he pääsevät lukemaan ja katsomaan vain tilaajille tehtyjä kotitalolehti.fi:n sisältöjä. Taloyhtiö saa siten yhdellä hinnalla Kotitalon kaikki jutut, Lakipulma-palstan, blogit, verkkokurssin ja webinaarit käyttöönsä.

Kotitalo tekee taloyhtiön arjesta parempaa ja sujuvampaa

Kotitalo lisää asumisen tietoa sekä parantaa arjen toimintaa taloyhtiössä.

Kotitalon lukijat tietävät, miten taloyhtiön kivijalassa olevan liiketilan vuokrausastetta parannetaan, miten joulun roskat lajitellaan oikein, miten remontoinnilla saadaan aikaiseksi jättisäästöt energialaskuihin, mitä tarkoittaa hoitokate, miten muut hallitukset palkitsevat hallitustyöskentelystä, millä keinoilla taloyhtiö voi parantaa avoimuutta ja viestintää sekä kuka vastaa palovaroittimista ja lattiakaivon putsaamisesta.

Kotitalon jutut toimivat kiinnostavina keskustelunavaajina sekä asukkaiden välillä että isännöinnin suuntaan. Taloyhtiö saa Kotitalosta vertaistukea ja vinkkejä ratkaisuista, joita muut taloyhtiöt ovat tehneet. Kotitalossa julkaistun, asiantuntijoiden tarkistaman luotettavan tiedon avulla hallituksen jäsenet pystyvät tekemään kauaskantoisia päätöksiä oman taloyhtiön ja omaisuuden arvon säilyttämiseksi.

Kotitalo on lähellä lukijaa. Kotitalo ottaa mielellään vastaan lukijatoiveita, ja julkaisee säännöllisesti esimerkiksi kiinteistöalan juristien vastauksia lukijoiden kinkkisimpiin kysymyksiin.

Tilaa Kotitalo taloyhtiöllesi – saat laadukkaan tilaajalahjan

Kaikki uudet Kotitalon tilaajat saavat nyt tilaajalahjaksi Kotitalon laadukkaan, 120-sivuisen Näköalapaikalla – Taloyhtiön hallituksen jäsenen oman kirjan. Kirja postitetaan hallituksen kaikille jäsenille (enintään 5 kpl).

Kirjassa on tietoiskuja hallitustyöskentelystä, taloyhtiön kokouksista, viestinnästä, taloudesta, kunnossapidosta, remontoinnista, turvallisuudesta ja asuinviihtyvyydestä. Lisäksi kirjassa on tilaa oman taloyhtiön tiedoille, tärkeimmille yhteystiedoille, kokousmuistiinpanoille ja muille omille kirjauksille.

Parhaimmillaan kirja toimii hallitusmatkalle lähteneen luottoystävänä. Kirjasta voi etsiä tietoa sitä mukaa kun aihepiirit tulevat hallitustyöskentelyssä vastaan. Kirja perehdyttää hallitustyöskentelyyn, antaa inspiraatiota ja uusia ideoita, jotta arvokkaan tehtävän hoitaminen olisi mahdollisimman sujuvaa ja mielekästä.

Tilaa Kotitalo Tilaajapalvelusta ja tule tekemään taloyhtiöstäsi maailman paras!