Takaisin Isännöintiliitto : Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Pia Rauvanto: Asumisen tietopankki on tärkeä osa asiakaspalvelua Asumisen tietopankki Julkaistu: 26.11.2018 Muokattu: 30.11.2018 Isännöinti Taimi Oy:n isännöitsijä Pia Rauvanto panostaa yrityksensä sähköiseen asiointiin. Kuva: Jouni Törmänen Porvoolainen Isännöinti Taimi Oy panostaa voimakkaasti digitaalisuuteen. Taloyhtiösivuille asennettu Asumisen tietopankki onkin luonnollinen osa yrityksen asiakaspalvelua. – Haluamme olla yritys, joka pystyy tarjoamaan asiakkailleen heidän tarvitsemaansa tietoa silloin, kun se asiakkaille parhaiten sopii. Asukkaan pitää saada vastauksia myös silloin, kun toimisto ei ole auki. Asumisen tietopankki soveltuu hyvin tähän tarkoitukseen, kertoo yrittäjä ja isännöitsijä Pia Rauvanto. Rauvanto myöntää, etteivät asiakkaat heti rynnänneet etsimään tietoa Asumisen tietopankista. Kävijämäärät kuitenkin kasvoivat ahkeran tiedottamisen avulla. – Vinkkaan sisällöistä esimerkiksi silloin, kun asiakas soittaa ja kysyy neuvoa johonkin asiaan. Monet ilahtuvat tiedosta, että sieltä löytyy vastauksia kirjallisena. Rauvannon mukaan Asumisen tietopankki on sujuvoittanut asiakaspalvelun työtä. Tärkeintä on kuitenkin se, että asiakas saa tarvitsemansa tiedon mahdollisimman nopeasti. – Kun tietopankkia oppii käyttämään, se on tosi hyvä työkalu. Lisäksi yrityksellemme olisi valtava ponnistus rakentaa itse vastaava asiakkaiden käyttöön suunnattu tietopankki. Tietopankissa olevien tietojen tarkistaminen ja jatkuva päivittäminen vaatisi todella paljon resursseja. Uutishuoneeseen
Asumisen tietopankki Asumisen tietopankki Sivu 21.11.2024 Asumisen tietopankin valmis sisältö vastaa isännöitsijän puolesta 600 yleisimpään taloyhtiöasumisen kysymykseen. Palvelu asennetaan isännöintiyrityksen käyttämille taloyhtiösivuille.
Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? Aamiaisinfo: Miten organisoin ja järjestän asukasviestinnän helpoksi? Tapahtuma 12.12.2018 Aamiaisinfon aikana kuulet, mistä asioista asukkaat ja osakkaat ovat kiinnostuneita. Saat myös helppoja käytännön vinkkejä, miten asukasviestintä kannattaa järjestää isännöintiyrityksessä.
Webinaari: Isännöinti asukasviestinnän ja asumispalveluiden kehittäjänä (jäsenille) Webinaari: Isännöinti asukasviestinnän ja asumispalveluiden kehittäjänä (jäsenille) Webinaarit ja videot 20.5.2018 Webinaarissa avataan kysymyksiä, mistä viestinnän tärkeys kumpuaa, minkälaista on hyvä asukasviestintä ja miten tiedottaminen hoidetaan monikanavaisesti.