Ammattiapu tarpeen korjausvelan laskemisessa Ammattiapu tarpeen korjausvelan laskemisessa Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Kaupallinen yhteistyö: Etäkokous vaatii oikeat työkalut Kaupallinen yhteistyö: Etäkokous vaatii oikeat työkalut Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Etäyhtiökokous etenee vaivattomasti, kun päätöksenteko, äänestys ja viestintä tapahtuvat samassa palvelussa. Pandemia-aika on mullistanut kokoustamisen käytäntöjä taloyhtiöissä. Vaikka kasvokkain kohtaamiset ovat kaivattuja, digitaalisuuden tarjoama helppous...
Pääkirjoitus: Oodi asiakastyytyväisyydelle Pääkirjoitus: Oodi asiakastyytyväisyydelle Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tavoitteena tyytyväinen asiakas Tavoitteena tyytyväinen asiakas Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Hallitun kaaoksen ohjaksissa Hallitun kaaoksen ohjaksissa Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Korjaushankkeet etenevät harvoin täysin niin kuin on suunniteltu. Terhi Jokisen mukaan remontit onnistuvat, kun ne valmistellaan perusteellisesti ja asukkaat pidetään ajan tasalla. Terhi Jokinen päätyi...