Tässä ovat palkintofinalistit 2024

Isännöintiliiton palkintokilpailuun etsittiin tänä vuonna tekijöitä, joiden työssä näkyy vastuullisuus ja jotka haluavat edistää koko toimialan arvostusta.

Isännöitsijä 2024 ja Isännöintiammattilainen 2024 -finalistit on nyt valittu. Kiitos kaikille ehdokkaita kilpailuun mukaan ilmoittaneille, saimme tänä vuonna poikkeuksellisen runsaasti ehdokasilmoittautumisia.

Finalistivalinnat ehdokkaista on tehnyt palkintoraati. Palkintoraadin asiantuntijoina toimivat pääsihteeri Raisa Harju, Keskuskauppakamari, toiminnanjohtaja Piia Moilanen, Kiinteistöliitto Itä-Suomi, toimitusjohtaja ja rehtori Jarno Tuimala, Kiinko, sekä johtaja Marianne Falck-Hvilstafeldt, Isännöintiliitto.

Kilpasarjojen lopulliset voittajat ratkaisee yleisöäänestys, joka päättyy 8.9.2024. Äänestys on avoin muille, paitsi Isännöintiliiton henkilökuntaan ja hallitukseen kuuluville.

Eniten yleisöääniä saaneet voittajat palkitaan Isännöintipäivillä Tampereella 18.9.2024 ja voittajat julkaistaan myös tällä sivulla.

Tutustu finalisteihin ja äänestä suosikkiasi:

Isännöitsijä 2024 -finalistit:

Isännöintiammattilainen 2024 -finalistit