Mitä Isännöintipäivien tapahtumakumppanit odottavat tämän vuoden tapahtumalta? Entä mikä on kuumin vinkki juhlavuoden tapahtumakaupunki Tampereelle? Tutustu tapahtumakumppaneiden tunnelmiin jo etukäteen ja nappaa osastonumerot talteen!

Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy

Asianajaja, toimitusjohtaja Kai Haarma

Kerro täsmävinkkisi, jolla juhlavuoden Isännöintipäivistä saa kaiken hauskuuden irti?

Nyt jos koskaan kannattaa tavata ja jututtaa niin tuttuja kuin tuntemattomiakin. Isännöintipäivät on yksi vuoden hienoimmista ja tärkeimmistä tapahtumista erityisesti asuinkiinteistöalalla. Näytteilleasettajat arvostavat suuresti sitä, että osastoilla käydään ja ollaan kiinnostuneita tuotteista ja palveluista.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Niiden kuuluisten maksuttomien lakineuvojen lisäksi tavoittelemme herkullisimman osaston palkintoa. Olemme taas isolla porukalla liikkeellä ja odotamme innolla osallistujien kinkkisiä kysymyksiä.

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Koskikadun toimistomme on taatusti yksi kaupungin hienoimmista, tervetuloa käymään siellä. Lähistöllä sijaitsee myös sympaattinen samppanjabaari Santé, jonka terasilla voi vaihtaa kuulumisia laatuvirvokkeiden äärellä.

Olemme Suomen johtava kiinteistöalan juridiikkaan sekä työsuhdeasioihin erikoistunut asianajotoimisto. Keskeisiä asiakasryhmiämme ovat asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöt, henkilöasiakkaat sekä erilaiset kiinteistöalalla toimivat yritykset, yhteisöt ja säätiöt. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä ja Tampereella, asiakkaitamme palvelemme kuitenkin koko maan laajuisesti.

www.kak-laki.fi

Näyttelyosasto: 6

Confirma

Yksikönpäällikkö Annastiina Junnila

Messuosastoilla on monenlaisia hauskoja aktiviteetteja, haasta itsesi ja työkaverisi osallistumaan niihin! Seminaariohjelmassa on tosi mielenkiintoisia luentoja tarjolla, eikä etenkään kiekkolegenda Jutin puheenvuoroa kannata jättää väliin. Isännöintigaalassa on perinteisesti hyvä meno, ja Tampereen yössä viihtyvät varmasti kaikki.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Meillä on kävijöille tarjolla sneak peak täysin uuteen isännöintiratkaisuun, josta kerromme teille mielellämme lisää. Tarjolla on myös mahtava arvontapalkinto onnekkaalle, joten tule pyöräyttämään onnenpyörää osastollemme!

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Tampere on hieno kaupunki, jossa on paljon muutakin kuin Näsinneula ja Särkänniemi. Omia suosikkejani ovat Tammerkosken ranta vanhoine tehdasrakennuksineen ja Pispalan pittoreski puutaloalue. Jos aikaa riittää, kannattaa vierailla Milavidassa Muodin huipulla -näyttelyssä.

Confirma on pohjoismainen ohjelmistotalo, jonka Domus-isännöintijärjestelmää käyttää lähes 300 isännöintiyritystä Suomessa. Valtaosa yrityksistä käyttää Domusta pilvipalveluna hyödyntäen sähköisiä ratkaisuja taloushallinnossa, isännöinnissä, viestinnässä, toiminnanohjauksessa sekä tehtävienhallinnassa. Lopputuloksena on saumattomasti toimiva kiinteistöhallinnon kokonaisratkaisu.

www.confirma.fi

Näyttelyosasto: 4

Contrust Oy

Toimitusjohtaja Antti Leppänen

Anna Tampereen viedä mukanasi. Ota etenkin tänä vuonna Isännöintipäivät kokemuksena, jossa yhdistät huimaa Isännöintipäivien tarjontaa Suomen ehkä vetovoimaisimpaan kaupunkiin. Hauskuus huipentuu tietenkin osastomme onnenpyörään ja mahtaviin palkintoihin!

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Vaikka osastollamme on mahdollisuus jännittää onnenpyörän tuomia palkintoja, niin suurin antimme tulee jälleen olemaan tarjoamamme asiantuntijuus. Osastollamme on mahdollisuus keskustella asiantuntijapalveluiden laadusta, asiantuntijapalveluiden kilpailuttamisesta ja asiantuntijan valinnan merkityksestä taloyhtiön korjaushankkeeseen.

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Vaikka ja mitä! Kaikki ehkä tuntevat Tammelantorin Tapolan mustanmakkaran, joten heitän toisen ruokavinkin. Suosittelen kokemaan ehkä Suomen parhaat ja tuoreimmat munkkikahvit Pyynikin näkötornin munkkikahvilassa. Varauduthan pitkään jonotusaikaan.

Olemme mukana rakentamassa kestävämpää tulevaisuutta tarjoamalla laadukasta ja asiantuntevaa korjausrakentamisen asiantuntijapalvelua isännöitsijöille ja taloyhtiöille. Me Contrustilla olemme erikoistuneet kiinteistöjen ulkovaipparakenteiden korjaushankkeisiin ja siksi palveluntarjontamme keskittyy kiinteistöjen julkisivu-, parveke-, vesikatto-, salaoja-, piha- sekä pihakansirakenteiden kuntotutkimuksiin, suunnitteluun, rakennuttamiseen sekä projektinjohtoon ja valvontaan.

Näyttelyosasto: 13

DNA

Myyntijohtaja Sami Koivulahti

Olemme tämän vuoden aikana uudistaneet brändiämme, jonka ytimessä on uskallus. Se, joka on utelias, voi löytää jotain uutta. Se, joka löytää jotain uutta, voi haastaa vanhan. ​Kannustankin kaikkia rohkeasti olemaan omanlaisia.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Haluamme entistä vahvemmin korostaa asumisen avuliasta kumppanuutta. Meillä on aiempia vuosia laajempi osallistujajoukko, jossa on DNA:n avuliaita asiantuntijoita myös mm. taloyhtiönetin teknisiin ratkaisuihin liittyen ja tukiasemiin. Lisäksi lanseeraamme Isännöintipäivillä uuden palvelun saataville taloyhtiöasiakkaillemme ja siitä kerromme enemmän osastollamme.

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Ainakin itse ajattelin ensimmäistä kertaa kokeilla Tampereen Ratikan.

DNA on taloyhtiöiden luotettava kumppani kaikissa taloyhtiön tietoliikenteeseen ja digitaalisiin palveluihin liittyvissä asioissa. DNA:lta taloyhtiö saa kiinteän laajakaistan markkinajohtajan varmat ja nopeat yhteydet joka kodin tarpeisiin tänään ja tulevaisuudessa. DNA on asumisen avulias kumppani.

www.dna.fi/taloyhtiot

Näyttelyosasto: 3

eParking.fi

Latausratkaisumyyjä Kirsi Salovaara

Kannattaa varata hyvin aikaa ja nauttia kaikesta tiedosta mitä on saatavilla ja ottaa ilo irti hyvästä ilmapiiristä.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Meiltä saat käytännönläheisiä vastauksia ja neuvoja mieltä painaviin kysymyksiin liittyen taloyhtiönne autonlataus- ja laskutuspalvelun ratkaisuihin. Tule osastollemme ja yllätyt iloisesti, kun huomaat, kuinka helposti tämä asia hoituu.

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Mustamakkara, Laukontori, Pispalanharjun munkkikahvila ja tietenkin käväiset katsomassa osoitteessa Kuntokatu 3 meidän upeat uudet suurteholaturit.

eParking on järjestelmä, jonka avulla sähköautojen latauksen hallinta taloyhtiössä sujuu vaivatta. Järjestelmä automatisoi sähkönkulutuksen seurannan sekä pysäköintilupien myöntämisen, vapauttaen isännöitsijän aikaa rutiinitehtävistä. Isännöitsijä voi helposti seurata ja hallinnoida taloyhtiön latauspisteiden ja pysäköintialueiden käyttöä pilvipalvelun avulla.

www.eparking.fi

Näyttelyosasto: 10

FCG Finnish Consulting Group Oy

Liiketoimintajohtaja Matti Heinilä

Suosittelen tulemaan avoimella mielellä ja rennolla fiiliksellä ständeille jutulle. Messuhalli on täynnä mielenkiintoisia messuosastoja, joilla kaikilla on varmasti oman asiaosaamisensa kautta halu tehdä messuosallistujien työarjesta helpompaa ja enemmän lisäarvoa tuottavaa.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Meidän osastolla kannattaa ehdottomasti vierailla tarjoamamme laaja-alaisen asiantuntemuksen takia. Onko esimerkiksi parveke- ja kaidelasit kohteissanne käyttäjäturvalliset? Mietityttääkö kiinteistön kunto tai tarvitseeko hankkeenne korjaussuunnittelijaa? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen meiltä. Lämpimästi tervetuloa!

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Tampereella palloilulajeilla on kova noste päällä ja puitteet sekä tunnelma ottelutapahtumissa viimeisen päälle. Manse PP Kaupin pesäpallostadionilla tai Ilves uudella Tammelan stadionilla on siis kokemisen arvoisia tapahtumia. Helmenä kuitenkin paikallispeli Nokia Areenalla. Sen koettuaan ymmärtää, miksi Ilves ja Tappara ovat niin iso osa paikallista identiteettiä. Jos ei osu pelipäiviä kohdilleen, niin Pyynikinharjun näkötorni ja munkkikahvila (tonnin seteli), Särkänniemi, Tammerkosken ranta sekä nostona Museokeskus Vapriikki ovat käymisen arvoisia paikkoja.

Me FCG:llä ratkaisemme asiakkaidemme ongelmia kuin omiamme. Meillä on näkemys paremmasta tulevaisuudesta ihmisten ja ympäristön kannalta, sekä kyvykkyys tehdä tämä muutos todeksi yhdessä asiakkaidemme kanssa ja heidän tukenaan. Tavoittelemme aina hyvää – sekä asiakkaallemme kumppanina, tiimillemme että ympäröivälle yhteiskunnalle.

www.fcg.fi

Näyttelyosasto: 9

Hausvise

Head of Hausvise Sales Teija Lounasaho

Juhlavuoden Isännöintipäivistä saa eniten irti käymällä tutustumassa jokaiseen messuosastoon, verkostoitumalla mahdollisimman monen uuden ihmisen kanssa sekä osallistumalla seminaareihin, jotka ovat mahtava tilaisuus kehittää omaa osaamista ja kerätä uusia ideoita.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Osastollamme kannattaa vierailla tutustumassa Hausvisen uuteen brändiin! Haluamme rakentaa modernia isännöintiä yhdessä isännöitsijöiden kanssa ja tuomme ydinajatusta esille myös uudella ilmeellä. Löydät meidät osastolta 7 – Tervetuloa!

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Varmista, että käyt Pyynikin ulkoilualueella ja nauti herkullinen hetki Pyynikin munkkikahvilassa. Tässä yhdistyy luonnon rentouttava vaikutus sekä herkullinen makumaailma, eli kaikki mitä työpäivän jälkeiseen palautumiseen tarvitsee.

Hausvise on markkinoiden modernein isännöintijärjestelmä, joka yhdistää isännöinnin ja taloyhtiön toiminnanohjauksen, taloushallinnon ja nykyaikaiset asukaspalvelut yhteen pakettiin. Visman uuden ajan isännöintijärjestelmä Hausvise mahdollistaa isännöintitoimiston arjen toimien hoitamisen yhden helppokäyttöisen järjestelmän kautta. Markkinoiden tehokkain ja kattavin järjestelmä automatisoi isännöinnin perustoimintoja ja mahdollistaa uudenlaisten palveluiden tuottamisen taloyhtiöille.

Hausvise.fi

Näyttelyosasto: 7

iLOQ

Myyntipäällikkö Teijo Solio

Olemalla paikalla mahdollisimman monessa isännöintipäivien päivätilaisuudessa mukana ja tietenkin tänä vuonna erityisesti isännöintigaalassa Tampere-talolla. Iltagaalasta on varmasti tulossa upea! Koko suomen yhteen kasaavassa isännöintialan tapahtumassa on parasta tavata vanhoja ja uusia tuttavia.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Tervetuloa poikkeamaan iLOQ:n osastolla ja kuulemaan viimeisimmät lukitukseen ja pääsynhallintaan liittyvät kuulumiset. Olemme erityisesti panostaneet tämän vuoden osastoomme ja näytteilleasettajina olemme teitä varten, joten rohkeasti kysymään ja keräämän tietoa osastoltamme.

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Keskustan vilske, Pyynikin maastot ja Pyynikin munkkikahvila sekä vesistöt Näsijärvi ja Pyhäjärvi. Sisävesiristeilyt esimerkiksi Hopealinjoilla on yksi tapa nähdä Tamperetta vesiltä käsin.

iLOQ on suomalainen kasvuyritys, joka muuttaa mekaanisen lukituksen digitaaliseksi pääsyoikeuksien hallinnaksi. iLOQ tarjoaa älykkäitä kulunhallinnan kokonaisratkaisuja yksittäisestä rakennuksesta aina isoihin kiinteistökokonaisuuksiin. Vastaamme tarpeisiin digitaalisilla- ja mobiiliratkaisuilla, jotka tehostavat pääsyoikeuksien jakamista, sekä hallintaa.

www.iloq.com

Näyttelyosasto: 5

Osuria

Toimitusjohtaja Tuomas Saarelainen

Isännöintipäivät 2024 on erityisen merkittävä tapahtuma, sillä Isännöintiliitto juhlistaa 20-vuotisjuhlavuottaan. Jotta saat kaiken irti tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta, suosittelen seuraavia vinkkejä: 1. Verkostoidu ahkerasti, 2. Osallistu Isännöintigaalaan, 3. Käy näyttelyssä.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Osurian osastolla nro 8 sinua odottaa monia mielenkiintoisia uutuuksia. Esittelemme tapahtumassa täysin uuden käyttöliittymän, joka on suunniteltu erityisen moderniksi ja helppokäyttöiseksi. Tämä on tilaisuutesi tutustua ohjelmistomme uuteen versioon, joka tekee isännöinnistä entistä sujuvampaa ja tehokkaampaa. Samalla lanseeraamme uuden logomme ja päivitetyn värimaailmamme, jotka ilmentävät entistä paremmin brändimme arvoja ja tavoitteita. Tule osastollemme inspiroitumaan ja kuulemaan, kuinka voimme auttaa sinua isännöintityössäsi!

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Tampereella on paljon nähtävää ja koettavaa, jotka täydentävät Isännöintipäivien ohjelmaa erinomaisesti. Suosittelen ehdottomasti käymään Suomen vanhimmassa yleisessä saunassa, Rajaportin saunassa, joka sijaitsee Pispalan kaupunginosassa. Lisäksi, jos kaipaat herkullista ruokaa ja tamperelaista tunnelmaa, Pispalan Pulteri on ehdoton vierailukohde. Lopuksi, älä unohda Tampereen upeita maisemia. Pyynikin näkötornista avautuu upeat näkymät yli kaupungin ja järvien.

Osuria on isännöitsijätoimiston sähköisen asioinnin alustaympäristö, joka mahdollistaa lukuisten tietolähteiden yhdistämisen, järjestelmäriippumattomasti, yhdeksi kokonaispalveluksi. Osuria on isännöitsijätoimiston sähköisen asioinnin alustaympäristö, joka mahdollistaa lukuisten tietolähteiden yhdistämisen, järjestelmäriippumattomasti, yhdeksi kokonaispalveluksi virallisesti vahvasti tunnistetuille käyttäjille.

www.osuria.com

Näyttelyosasto: 8

Parkkipate Oy

Toimitusjohtaja Christian Metsäranta

Uskoisin, että moni on panostanut erityisesti juhlavuoteen, joten hauskaa on varmasti luvassa kaikkialla mihin meneekään. Nautitaan ainutlaatuisesta tunnelmasta, mahtavista kohtaamisista ja loistavasta ohjelmasta läpi tapahtuman.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Kannattaa parkkeerata ParkkiPaten osastolle keskustelemaan pysäköinnistä ja kaikkeen siihen liittyvästä tai vaikka ihan vaan mukavia. Tervetuloa myös selvittämään, kuka meidän osastollamme rakastaa huonoja puujalkavitsejä!

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Tampereella on niin paljon koettavaa, ettei ihan oikeasti tiedä mistä valita. Tätä kaikkea ei voi edes päivässä parissa kokea, joten juhlavuoden Isännöintipäivät tuntuu helpolta vastaukselta mustamakkaran lisäksi.

ParkkiPate on valtakunnallisesti toimiva pysäköintiratkaisujen tuottaja. Asiakaskuntaamme kuuluu kasvava joukko mm. hotelleja, sairaaloita, kauppakeskuksia, taloyhtiöitä ja liikekiinteistöjä. Olemme toimittaneet vuodesta 2010 asti pysäköinnin kokonaisratkaisuja asiakkaillemme ympäri Suomen. Ammattitaitoisen ja alalle koulutetun henkilökuntamme avulla teemme pysäköinnistä kaikille sujuvaa ja miellyttävää.

www.parkkipate.fi

Näyttelyosasto: 11

Pihla ja Tiivi ikkunat ja ovet

Liiketoimintapäällikkö Jani Harja

Juhlavuosi luo varmasti rennon lisämausteen tapahtumaan ja näyttelyosastoille. Puitteet ovat erinomaiset ihmisten kohtaamiseen ja ajatusten vaihtoon. Tapahtumakumppanina me olemme mukana isolla porukalla ja meitä voi lähestyä matalalla kynnyksellä myös näyttelyosaston ulkopuolella. Nautitaan, otetaan rennosti ja hyödynnetään tilaisuus tutustua.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Osastollamme pääset kokeilemaan onnea Ruletti-pelissä ja tutustumaan ikkuna-alan uutuuksiin sekä keskustelemaan ajankohtaisista asioista. Emme ole levänneet laakereilla, vaan olemme edelleen laajentaneet tuote- ja palveluvalikoimaamme taloyhtiöille sekä saaneet joukkoomme myös uusia yrityksiä.

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Ah, musta makkara – Tampereen oma kulinaarinen aarre! Jos et ole vielä kokeillut tätä herkkua, niin nyt on korkea aika.

Pihla ja Tiivi on kerros- ja rivitalojen ikkuna- ja oviremonttien vahva ammattilainen vuosikymmenten kokemuksella. Olemme parantaneet satojentuhansien suomalaisten asumismukavuutta remontoimalla taloyhtiöitä miljoonilla ympäristöystävällisillä ja Suomen olosuhteisiin valmistetuilla laadukkailla ikkunoilla ja ovilla, kotimaisilla Pihla- ja Tiivi -tuotemerkeillä. Olemme alan luotettavin ja ammattitaitoisin kumppani. Tarjoamme taloyhtiöille tutkitusti parhaan ikkunoiden ja ovien asennuksen, sekä projektinhoidon. Koulutetut projektipäällikkömme pitävät huolen siitä, että taloyhtiön ikkunaremontti sujuu vaivattomasti alusta loppuun.

www.pihla.fi

Näyttelyosasto: 2

Safetum

Toimitusjohtaja Teemu Kajava

Isännöintipäivät ovat aina matka, jolla ei ole määränpäätä. Nauti matkasta ja sen varrella tapahtuvista kohtaamisista ja törmäyksistä. Isännöintipäivät ovat täynnä ihmisiä, jotka rakastavat sitä mitä he tekevät.

Miksi juuri teidän osastollenne kannattaa tulla vierailemaan?

Haluamme kuulla mitä sinulle kuuluu ja kertoa samalla palvelustamme, joka pelastaa tulipalossa ihmishenkiä. Palovaroitinpalvelumme on vastuullinen ratkaisu kaikille suomalaisille taloyhtiöille ja vuokrataloille. Osastollamme olevassa Safetum-talossa voit myös itse kokeilla palovaroittimien tarkastusta ja voittaa huikean pääpalkinnon.

Mitä Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa Tampereella pitää kokea?

Tunnelma ja musta makkara. Pysähdy, kuuntele, hengitä sekä herkuttele. Kaikki ovat just nyt Tampereella. Elämässä ehtii kokea monenlaisia onnellisia tapahtumia ja juhlavuoden Isännöintipäivät ovat takuulla yksi niistä. Nähdään!

Safetum on kiinteistöjen paloturvallisuuden ja varautumisen kumppani. Autamme kiinteistöjä kaikissa paloturvallisuuden ja varautumisen toimenpiteissä. Ylläpidämme ja laadimme kiinteistöjen pelastussuunnitelmia, tarkastamme paloturvallisuusriskejä, huolehdimme palovaroittimista ja huollamme väestönsuojia. Paloturvallisuudesta ja väestönsuojelusta huolehtiminen on yhteistyötä.

www.safetum.fi

Näyttelyosasto: 12