Isännöinti pelastaa maailman! Isännöinti pelastaa maailman! Blogi 3.2.2020 Ilmastomuutoksen pysäyttämisessä ovat viimeiset sekunnit käsillä. Suomella on maailmanlaajuisesti kunnianhimoinen tavoite olla hiilineutraali yhteiskunta vuonna 2035. Jotta maailma pelastuu, tarvitaan isoja tekoja asumisessa. Teollisuudelta ja...
Miten kehitysprojektin saa alkamaan ja jatkumaan maaliin asti? Miten kehitysprojektin saa alkamaan ja jatkumaan maaliin asti? Blogi 16.10.2019 Kun kysytään isännöintiyritysten johdolta, mitä he aikovat yrityksessään kehittää, kärjessä ovat digitaaliset palvelut, asukasviestintä ja henkilöstön osaaminen. Asukasviestinnän ja digikehittämisen haasteet, tarve kehittää asiakaspalvelua ja...
Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Isännöinnin hankintaan kaivataan apua Blogi 13.5.2019 Sopivien isännöintiyritysten löytäminen on vaikeaa internetin hakukoneista huolimatta. Moni päätyy kyselemään tutuilta ja naapuritaloyhtiöiltä vinkkejä hyvistä isännöintiyrityksistä, kuten eräs haastattelemani helsinkiläispuheeenjohtaja.
Digikehittämisessä piilee haasteiden alla iso mahdollisuus Digikehittämisessä piilee haasteiden alla iso mahdollisuus Blogi 9.4.2019 Isännöintialalla on paljon kehittämispotentiaalia digitaalisen asioinnin ja palveluliiketoiminnan kehittämisessä. Digikehittäminen vaatii aikaa, keskittymistä, rahaa, alan osaamista ja näkemyksellisyyttä. Haaste alalla on riittämättömät resurssit ja osaaminen....
Digiväylä avaa isännöintiin monia mahdollisuuksia Digiväylä avaa isännöintiin monia mahdollisuuksia Blogi 15.11.2018 Juuri nyt digitalisaation hypetystermejä ovat alusta- ja API-talous, jotka toistuvat businesspuheissa yhdessä robotisaation, tekoälyn ja virtuaalitodellisuuden kanssa. Isännöintiliitolle alusta- ja API-talous eivät ole pelkkää hypetystä vaan...
Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Digitalisoimalla ei pitäisi huonontaa palveluita ja asiakaskokemusta Blogi 17.1.2018 Palveluiden digitalisoimisen pitäisi tarkoittaa parempia palveluita. Siis kokonaisuudessaan. Kun asiakas voi hoitaa rutiiniluonteisia asioita näppärästi sähköisesti tai asiakaspalvelun kautta, vapautuu aikaa hoitaa henkilökohtaisemmin ja paremmin...
Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan Ketterää digikehittämistä pala kerrallaan Blogi 17.5.2017 Tuttu sanonta ”hyvin suunniteltu on puoliksi tehty” on vain osin totta digitaalisten palveluiden kehittämisessä. Alkuun on hyvä miettiä kehitysprojektin tavoitteita, kohderyhmiä ja niin edelleen, mutta...
Hyödynnä sähköpostia markkinointiautomaatioon Hyödynnä sähköpostia markkinointiautomaatioon Blogi 24.10.2016 Markkinointiautomaatiolla voidaan tehostaa markkinointia tarjoamalla sopivaa sisältöä oikeaan aikaan valitulle kohderyhmälle. Sähköpostimarkkinointi on yksi markkinointiautomaation väline. Automaatio kuulostaa helpolta tavalta markkinoida. Mutta mistä siinä on...
Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää Blogi 18.10.2016 Onhan teillä asiakkaiden sähköpostiosoitteet koottuna? Kannattaisi olla, sillä sähköposti on edelleen tehokkain markkinoinnin ja viestinnän väline. Se on myös edullinen ja erittäin henkilökohtainen tapa viestiä.
Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia Blogi 7.10.2016 Lähtisitkö kiertomatkalle Marsiin perinteisen etelän matkan sijaan? Mitä jos kroppaasi kiinnitetyt pienet anturit kertoisivat, että parin tunnin päästä saat sydänkohtauksen ja hälyttäisivät sinut sairaalaan ennen...