Mittaamalla asumisen asiantuntijaksi Mittaamalla asumisen asiantuntijaksi Blogi 19.1.2017 Isännöinti on kiistatta kiinteistön ylläpidon asiantuntija, mutta asumisen asiantuntijaksi ei moni isännöitsijä yllä. Isännöinnillä on kuitenkin loistavat edellytykset ottaa asumisen asiantuntijan rooli, kunhan teknisten näkökulmien rinnalle otetaan...
Taloyhtiöasuminen on mainettaan parempaa Taloyhtiöasuminen on mainettaan parempaa Blogi 24.5.2017 Noin 3000 asukasta on tämän kevään aikana kertonut kokemuksiaan ja odotuksiaan omasta taloyhtiöstään Talokysely.fi-palvelun kautta. Tuloksia on saatu yhteensä 180 taloyhtiöstä ympäri Suomen. Isännöintiliiton tammikuussa...
Tiedon tarve pilasi isännöitsijän loman Tiedon tarve pilasi isännöitsijän loman Blogi 6.10.2016 Kesä oli kuumimmillaan ja loma rullasi leppoisasti. Kesken oman lomailuni tarvitsin pikaisesti isännöitsijäntodistusta, sillä talokaupat olivat edenneet siihen vaiheeseen. Pirautin mökin tuvasta isännöitsijälle, joka vastasi...
Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Viisi syytä mitata isännöintiyrityksen NPS-indeksiä Blogi 30.10.2017 NPS eli asiakastyytyväisyyttä mittaava Net Promoter Score on ollut yritysten käytössä jo pitkään. Vaikka tarjolle on tullut erilaisia versioita asiakaskokemuksen mittaamisesta, perus-NPS on edelleen parhaita...