Isännöintiliiton ansiomerkit

Ansiomerkki on tapa huomioida osaavia ja sitoutuneita työntekijöitä, Isännöintiliiton jäseniä sekä luottamushenkilöitä.

Isännöintiliiton ansiomerkillä kiität työntekijää ja osoitat arvostusta hänen ammattitaitoaan ja sitoutumistaan kohtaan. Samalla voit kannustaa työntekijöitä uusiin ja haastaviin tehtäviin.

Lue lisää ansiomerkeistä

Ansiomerkkejä voivat hakea Isännöintiliiton jäsenyritykset tai -yhdistykset. Myös Isännöintiliitto voi huomioida ansiomerkillä omia jäseniään sekä luottamushenkilöitä. Ansiomerkkejä haetaan täyttämällä ansiomerkkihakemus Isännöintiliiton verkkosivuilla. Ansiomerkkihakemus kannattaa lähettää hyvissä ajoin etukäteen, jotta merkki ehtii perille haluttuun aikaan.

Kun ansiomerkki saapuu, sen luovutusta kannattaa juhlistaa henkilökunnan kanssa yhdessä tai liittää ansiomerkin luovutus ohjelmanumeroksi muuhun juhlaan.

Ansiomerkin saaja voi käyttää merkkiään kaikissa kiinteistöalan järjestöjen tilaisuuksissa sekä muissa alaan liittyvissä juhlatilaisuuksissa, työnantajan juhlissa, suku- ja perhejuhlissa sekä isänmaallisissa tilaisuuksissa. Kevyempää ansiomerkin kanssa toimitettavaa pienoismerkkiä voi käyttää myös arkena. Naiset voivat käyttää pienoismerkkiä lisäksi juhlatilaisuuksissa silloin, jos asun materiaali on esimerkiksi liian ohutta painavalle ansiomerkille. Merkit kiinnitetään asun vasempaan rintapieleen.

Lähetä ansiomerkkihakemus

Haettavissa olevat ansiomerkit

Alla on esitelty haettavissa olevat ansiomerkit.

(Tavallinen) ansiomerkki

Isännöintiliiton ansiomerkki

(Tavallinen) ansiomerkki myönnetään tunnustukseksi pitkäaikaisesta työstä Isännöintiliiton jäsenyrityksen tai -yhdistyksen, Isännöintiliiton tai isännöintitoimialan hyväksi.

Hopeinen ansiomerkki

Isännöintiliiton hopeinen ansiomerkki

Hopeinen ansiomerkki myönnetään tunnustukseksi pitkäaikaisesta ja/tai ansiokkaasta työstä Isännöintiliiton jäsenyhdistyksen tai -yrityksen, Isännöintiliiton tai isännöintitoimialan hyväksi. Edellytyksenä on myös, että henkilölle on aikaisemmin myönnetty Isännöintiliiton ansiomerkki.

Kultainen ansiomerkki

Isännöintiliiton kultainen ansiomerkki

Kultainen ansiomerkki myönnetään poikkeuksellisen ansiokkaasta toiminnasta Isännöintiliiton hyväksi tai toiminnasta isännöintitoimialan hyväksi valtakunnallisesti tai kansainvälisesti.

Ansiomerkkien hinnat

• Ansiomerkki 200 euroa
  • Hopeinen ansiomerkki 250 euroa
  • Kultainen ansiomerkki 300 euroa

Hintoihin lisätään arvonlisävero ja toimituskulut.