Asiantuntijapalvelut

Isännöintiliiton asiantuntijapalvelut ovat apunasi, kun isännöintiyrityksessä kaivataan uusia näkökulmia, oivalluksia ja osaamista. Lähdetään yhdessä kohti uutta!

Isännöintiliiton asiantuntijapalvelut toimivat jäsenyritysten arjen ja kehittämisen tukena. Asiantuntijapalvelut ovat apuna esimerkiksi silloin, kun isännöintiyrityksessä kaivataan uusia näkökulmia, oivalluksia ja osaamista.

Oli tarve sitten luennolle, työpajalle tai tapauskohtaiselle konsultoinnille, voit tilata asiantuntijamme avuksi. Voit valita esimerkiksi paikan päällä toimistolla toteutettavan työpajan, etäyhteyksin toteutetun luennon tai eri elementtejä yhdistävän laajemman kokonaisuuden. Lisäksi voit tilata asiantuntijamme yrityksenne asiakastilaisuuksiin puhumaan ajankohtaisista taloyhtiöaiheista. Toteutamme luentoja myös Isännöintiliiton jäsenyhdistyksille.

Asiantuntijapalvelut sopivat sekä pienille tiimeille ja yrityksille että usealla paikkakunnalla toimiville konserneille.

Asiantuntijapalveluiden pääasiallisena kohderyhmänä ovat Isännöintiliiton jäsenyritykset ja jäsenyhdistykset, mutta toteutamme luentoja tapauskohtaisesti myös muille sidosryhmille.

Isännöintiliiton asiantuntijoissa yhdistyy oman alansa erikoisosaaminen sekä vankka isännöinnin toimialatuntemus.

Vahvuutena toimialatuntemus

Isännöintiliiton asiantuntijoissa yhdistyy oman alansa erikoisosaaminen ja vankka isännöinnin toimialatuntemus. Asiantuntijamme pystyvät tarjoamaan juuri teidän isännöintiyrityksenne tarpeisiin sopivaa osaamista. Räätälöimme kokonaisuuden aina tilanteen ja tarpeen mukaan.

Missä aiheissa olemme apunasi?

Alta löydät esimerkkejä koulutuksista ja työpajoista, joita järjestämme:

Asiakkaiden kokemuksia asiantuntijapalvelusta:

”Vetäjä esitti myös sopivan provosoivia kysymyksiä, mikä mielestäni on aina paikallaan.” Brändityöpaja Tapulin Huollolle

”Kouluttaja onnistui hyvin ja oli riittävän asiantunteva asiassa.” Etäluento itsensä johtamisesta ISTO Groupille

”Työpajassa saaduista kehitysideoista osa eteni kevään aikana maaliin saakka.”  Tiimityöpaja Noste Isännöinnille

• Viestintä kuntoon: käytännöt, roolit ja tavoitteet
  • Toimivan asukasviestinnän ABC
  • Älä anna kriisin yllättää – Kriisiviestinnän perusteet

Johtaminen

• Onnistuneen työnantajamielikuvan ja rekrytoinnin rakennuspalikat
  • Työkaluja johtamiseen ja arjen esihenkilötyöhön
  • Mitä, missä, milloin – Muutosjohtaminen haltuun

Sisäisen toiminnan kehittäminen, toimintatavat ja käytännöt

• Näin syntyy selkeä tilinpäätös- ja yhtiökokouskausi
  • Tärkeästä vähemmän tärkeään: työn priorisointi ja pullonkaulat
  • Yrityksen yhteiset pelisäännöt arjen perustana
  • Kesytä kaaos: työpöydän hallinta, oman työn organisointi ja itsensä johtaminen

Asiakastyö

• Uudista yhtiökokoukset
  • Onnistu hallituksen ja isännöitsijän yhteistyössä
  • Näin tuotat onnistuneen webinaarin

Esimerkkejä asiantuntijaluennoista:

• Kira-alan digitalisaatio ja valtakunnalliset hankkeet
  • Asumisen megatrendit
  • Asunto-osakeyhtiölain keskeiset säännökset
  • Osakkaan muutostyöt ja muutosten kunnossapito
  • Huoneistotietojärjestelmä ja osakeluettelon siirto
  • Sähköautojen lataus taloyhtiössä juridisesta näkökulmasta

Kiinnostuitko? Lähdetään yhdessä kohti uutta!

Ota yhteyttä ja pyydä räätälöity tarjous: Myyntiasiantuntija Anu Heimala, anu.heimala@isannointiliitto.fi