Asumisen apuri

Asumisen apuri vastaa asiakkaiden kysymyksiin 24/7

Asumisen apuri on isännöintiyrityksen arjessa mukana vuorokauden ympäri! Uusi viestintäpalvelu vastaa asiakkaiden kysymyksiin isännöintiyrityksen verkkosivuilla 24/7. Apurin interaktiivinen linkki-ikkuna voidaan asentaa mille tahansa verkkosivustolle ja ikkunan ulkoasu räätälöidään yrityksen oman ilmeen mukaiseksi värien ja fonttien osalta.

Apuri-ikkuna ohjaa asiakkaan Isännöintiliiton tuottamille artikkelisivuille ja haluttaessa myös isännöintiyrityksen omille alasivuille, kuten yhteystietoihin tai tarjouspyyntölomakkeelle. Artikkelisivuilta asiakas voi lukea vastauksia yleisimpiin taloyhtiöasumisen kysymyksiin, kuten vastuunjakoon ja asunnon remonttiin.

Miksi valita Apuri?

Erilaiset taloyhtiöasumisen oppaat ja infopaketit ovat useamman klikkauksen takana. Akuutissa tiedontarpeessa oleva asukas tarttuu herkästi puhelimeen, jos ei löydä etsimäänsä tietoa nopeasti ja helposti suoraan nettisivuilta.

Asumisen apurin interaktiivinen linkki-ikkuna ratkaisee ongelman, sillä avuliaat linkit vastaanottavat asiakkaan yrityksen etusivulla ja ikkuna on heti löydettävissä. Linkkivalintoja voi muokata ja samalla korostaa asiakkaille tärkeimpiä ja tyypillisimmin kysymyksiä aiheuttavia aiheita.

Hinnoittelu

Hinnat Isännöintiliiton jäsenyrityksille:

• Pienet yritykset 50 €/kk
    (liikevaihto alle 250 000 €)
  • Keskisuuret yritykset 75 €/kk
    (liikevaihto 250 000–1 000 000 €)
  • Isot yritykset 125 €/kk
    (liikevaihto yli 1 000 000 €)

Kiinnostuitko? Ole yhteydessä ja tilaa maksuton esittely!

Esittelemme mielellämme Asumisen apurin käyttöä, asennusta ja käyttöä. Pyydä alta maksuton esittelyaika tai ole suoraan yhteydessä myyntiasiantuntija Anu Heimalaan, anu.heimala@isannointiliitto.fi, puh. 050 5182 456.