Asiakkailta saatu palaute on elinehto yrityksen toiminnan kehittämiseen. Anna asiakkaidesi kertoa, mitkä ovat yrityksesi vahvuuksia ja mitkä kohdat kaipaavat kehitystä.
Isännöintiliitto on teettänyt isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksia jo yli 17 vuoden ajan. Tutkimus antaa hyödyllistä tietoa tutkimukseen osallistuville yrityksille, lisäksi se mittaa koko alan kehitystä.
Isännöinnin asiakaskokemuksen mittari kertoo isännöintiyrityksestä mm. seuraavat asiat:
- Asiakasarvion yrityksen osaamisesta, viestinnästä ja asiakaspalvelusta
- Arvion yrityksen kyvystä hoitaa taloyhtiön taloutta ja kiinteistön arvoa
- Asiakkaiden valmiuden suositella yritystäsi (NPS-indeksi)
- Miten yrityksesi vertautuu muihin isännöintiyrityksiin valtakunnallisesti
Isännöinnin asiakaskokemuksen tutkimus sisältyy Isännöintimittari-lisenssiin. Osallistuminen edellyttää voimassaolevaa Isännöintimittari-lisenssiä.
Tilaa ilmainen esittely
Esittelemme mielellämme Isännöintimittarin käyttöä, kyselytyyppejä ja tulosten raportointia. Pyydä maksuton esittelyaika.
Näet hinnat kirjautumalla sisään.