Avaa.io-isännöintijärjestelmä tukee isännöintitoimiston eri rooleja ja työtehtäviä yhtiökokouskauden aikana. Webinaarissa kuulet, kuinka järjestelmän avulla voidaan tehostaa arkea, selkeyttää vastuiden hallintaa ja parantaa asiakaspalvelua niin hallinnon, isännöinnin kuin asiakaspalvelun näkökulmasta.

Webinaarissa näytämme konkreettisia esimerkkejä, miten Avaa.io:ta hyödynnetään

  • Yhtiökokousprosessin hallintaan – ilmoitukset, dokumentointi ja kokouskutsut sujuvasti.
  • Tehokkaaseen viestintään – asukkaiden, hallituksen ja isännöitsijän välillä.
  • Roolikohtaisina työkaluina – eri käyttäjien tarpeet ja tilanteet huomioiden.

Tule mukaan kuulemaan, miten Avaa.io voi helpottaa yhtiökokouskauden haasteita ja tehostaa isännöintitoimiston toimintaa!

Webinaarin asiantuntijana toimii toimitusjohtaja Jani Neulaniemi Avaa Solutions Oy:stä. Webinaarin moderoi asiakkuusjohtaja Aki Salo Isännöintiliitosta.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Webinaariin ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja webinaarin kumppanille.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Tutustuthan myös tapahtumaohjeisiimme.

Webinaarin kumppanina: