Tiedonpuute lämmitysjärjestelmän todellisesta toiminnasta on aikavaras isännöinnin arjessa ja hankaloittaa isännöitsijän ja hallituksen päätöksentekoa.

Onneksi ongelma on ratkaistavissa. Olosuhteiden reaaliaikainen seuranta, päätöksenteko perustuen aitoon dataan arvailun sijaan ja asuinolosuhteiden parantaminen ilman alkuinvestointeja, tuottaen samalla jatkuvaa energian-sekä rahansäästöä taloyhtiölle – Kuulostaako liian hyvältä ollakseen totta?

Lämmityksen ja ilmanvaihdon optimoinnilla kuuma-kylmä- keskusteluja ja niihin kuluvaa aikaa on mahdollista vähentää tuntuvasti. Lämmityksen ja ilmanvaihdon optimointi on helppo keino parantaa asumisolosuhteita, säästää aikaa niin isännöinniltä kuin huollolta ja vähentää taloyhtiön kustannuksia.

Valvea Oy:n ja Isännöintiliiton webinaarissa kuulet tästä lisää. Webinaarissa kerrotaan:

• Miten varmistetaan onnistunut taloyhtiön energiaremontti
  • Miten lämmitystä ja ilmanvaihtoa voi optimoida entistäkin helpommin
  • Miten lämmityksen ja ilmanvaihdon optimointi vaikuttaa taloyhtiössä ja miten se helpottaa isännöitsijän työtä
  • Mikä on Valvean säästötakuu, miten se toimii ja mitä kustannusetua siitä on taloyhtiölle
  • Vastauksia yleisimpiin isännöitsijöiden kysymyksiin lämmityksen ja ilmanvaihdon optimoinnista

Aiheesta on kertomassa Valvea Oy:n myyntipäällikkö Leevi Hemminki. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Webinaariin ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja webinaarin kumppanille.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Tutustuthan myös tapahtumaohjeisiimme.

Webinaarin kumppanina: