Yhtiökokoukset HTJ:n jälkeen – kiinteistösihteerien kokemukset keväältä ja opit jatkoon

Tervetuloa Kiinteistöliitto Uusimaan ja Isännöintiliiton yhteistyössä järjestämään koulutukseen kiinteistösihteereille 30.8.2024 klo 8.30 – 11.00!

Miten HTJ vaikutti kevään yhtiökokouksiin? Koulutuksessa käydään läpi HTJ:n vaikutuksia kevään yhtiökokouksiin, mikä meni hyvin, oliko haasteita ja miltä näyttää tulevaisuus.

Koulutuksen aikana vastataan ennakkokyselyssä esitettyihin kysymyksiin. Myös koulutuksen aikana on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Voit vastata kyselyyn tästä.

Voit osallistua joko Teamsilla tai tulla paikanpäälle Anna K:n koulutustiloihin, Annankatu 24, Helsinki. Tilaisuus on maksuton.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on

• paikalle tulijoille 23.8.2024 (rajoitettu määrä paikkoja)
  • etänä osallistuville 30.8.2024

Paikalla on Maanmittauslaitoksen, Isännöintiliiton ja Kiinteistöliitto Uusimaan asiantuntijat.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 23.8.2024.

Klo 8.15 – 9.00 aamupala  Anna K:n tiloissa

Asiaosuus alkaa klo 09.00

Tilaisuuden avaus
Järjestelytiimit Isännöintiliitosta ja Kiinteistöliitto Uusimaalta

Ajankohtaista huoneistotietojärjestelmästä
Ajankohtaisia asioita Maanmittauslaitokselta Markus Tast, johtava asiantuntija, Maanmittauslaitos
HTJ isännöintialan näkökulmasta Ira Tenhunen, kehityspäällikkö, Isännöintiliitto
Lakiosuus Sanni Nuutinen, lakimies, Kiinteistöliitto Uusimaa

Vapaata keskustelua paikan päällä
Teams päättyy klo 10.30. Sen jälkeen voi jäädä vielä keskustelemaan ja verkostoitumaan paikan päälle.

Tilaisuus päättyy klo 11.00 mennessä.

Lisätiedot ja mahdolliset kysymykset koulutukseen liittyen joko Anne Suomelle anne.suomi@ukl.fi tai Ann-Mari Sandholmille ann-mari.sandholm@isannointiliitto.fi.

Lämpimästi tervetuloa!

Osallistumisehdot: Tilaisuus on maksuton ja se on tarkoitettu kiinteistösihteereinä työskenteleville Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle, Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenille sekä Kiinteistöliitto Uusimaan jäsenille. Tilaisuuden aineistot ja tallenne toimitetaan osallistujille jälkikäteen.

Tilaisuuden järjestäjinä toimivat Isännöintiliitto ja Kiinteistöliitto Uusimaa. Ilmoittautumalla tapahtumaan hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliitolle ja Kiinteistöliitto Uusimaalle. Tietoja tullaan käyttämään koulutuksesta tiedottamiseen ennen ja jälkeen tilaisuuden.

Tutustu Isännöintiliiton tapahtumaohjeisiin ennen tilaisuutta.