Hyödynnä sähköpostia markkinointiautomaatioon 24.10.2016 / Marianne Falck-Hvilstafeldt Hyödynnä sähköpostia markkinointiautomaatioon Blogi Markkinointiautomaatiolla voidaan tehostaa markkinointia tarjoamalla sopivaa sisältöä oikeaan aikaan valitulle kohderyhmälle. Sähköpostimarkkinointi on yksi markkinointiautomaation väline. Automaatio kuulostaa helpolta tavalta markkinoida. Mutta mistä siinä on...
Teknologia tuli jo 20.10.2016 / Ville Tolvanen Teknologia tuli jo Blogi Sekoitamme usein kaksi eri digiasiaa. Toinen on digitoiminen ja toinen digitalisaatio. Ensimmäinen tarkoittaa asioiden sähköistämistä. Valokuvasta tuli paperin sijaan digikuva ja musiikki siirtyi CD-levyltä tiedostoiksi....
Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää 18.10.2016 / Marianne Falck-Hvilstafeldt Sähköposti on tehokkainta markkinointiviestintää Blogi Onhan teillä asiakkaiden sähköpostiosoitteet koottuna? Kannattaisi olla, sillä sähköposti on edelleen tehokkain markkinoinnin ja viestinnän väline. Se on myös edullinen ja erittäin henkilökohtainen tapa viestiä.
Asiakas on aktiivinen etsijä 12.10.2016 / Heikki Karjaluoto Asiakas on aktiivinen etsijä Blogi Kuulemme jatkuvasti, kuinka digitalisaatio muuttaa radikaalisti yrityksien tapoja markkinoida ja myydä ja toisaalta asiakkaiden tapaa ostaa. Kävin puhumassa Isännöintipäivillä (16.9.2016 Jyväskylä) tästä aiheesta. Puheenvuorossani käsittelin digitalisaation...
Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia 7.10.2016 / Marianne Falck-Hvilstafeldt Ratkaise jokapäiväisiä ongelmia Blogi Lähtisitkö kiertomatkalle Marsiin perinteisen etelän matkan sijaan? Mitä jos kroppaasi kiinnitetyt pienet anturit kertoisivat, että parin tunnin päästä saat sydänkohtauksen ja hälyttäisivät sinut sairaalaan ennen...
Tiedon tarve pilasi isännöitsijän loman 6.10.2016 / Pekka Harjunkoski Tiedon tarve pilasi isännöitsijän loman Blogi Kesä oli kuumimmillaan ja loma rullasi leppoisasti. Kesken oman lomailuni tarvitsin pikaisesti isännöitsijäntodistusta, sillä talokaupat olivat edenneet siihen vaiheeseen. Pirautin mökin tuvasta isännöitsijälle, joka vastasi...
Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus 29.9.2016 / Aki Salo Leivo pakkopullasta hyvä asiakaskokemus Blogi Asiakkaan odotukset ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Jokainen kohtaamispiste – nettisivut, esitteet, yrityksen tilat, asiakaspalvelutilanteet ja postiluukusta kolahtava lasku – vaikuttaa asiakaskokemukseen. Toiset kohdat herättävät odotuksia, toiset...