Vuoden työpaikka 2024

Vuoden työpaikka -palkinnon avulla Isännöintiliitto haluaa nostaa esiin alan parhaita työpaikkoja ja kannustaa yrityksiä henkilöstökokemuksen kehittämiseen.

Vuoden työpaikka -voittaja julkistettiin Isännöintipäivillä 18.9.2024.

Isännöintiliiga on isännöintialan Vuoden työpaikka

Vuoden työpaikka -kilpailu

Haluamme kannustaa isännöintiyrityksiä mittaamaan henkilöstökokemusta, jotta alan johtaminen perustuisi entistä enemmän tutkittuun tietoon. Vuoden työpaikka -voittaja valittiinkin tehdyn henkilöstökyselyn tulosten perusteella. Tänä vuonna saattoi toimittaa millä tahansa kyselytyökalulla tehdyn henkilöstökyselyn tulokset meille tai hyödyntää Mapista löytyvää maksutonta Henkilöstökokemuksen mittaria.

Lisäksi valinnassa otettiin huomioon hakijan täyttämä hakulomake. Jokainen yrityksen toimipiste osallistui kisaan omana yksikkönään ja hakemuksen voi jättää kuka vain yrityksen työntekijöistä. Kilpailuun osallistuminen edellytti sekä hakulomakkeen täyttämisen että henkilöstökyselyn tekemisen.

Kilpailun osallistuminen oli auki 31.8.2024 saakka. Voittajan valitsi raati, jossa on Isännöintiliiton asiantuntijoiden lisäksi mukana lääkäri ja valmentaja Lari Karjula. Vuoden työpaikka 2024 julkistettiin Isännöintipäivien iltajuhlassa Tampereella 18.9.2024.

”Ihmiset kokevat saavansa tukea ja turvaa, kun ympärillä on samaan asiaan keskittyviä ihmisiä.”

Lue, kuinka henkilöstön hyvinvointia edistetään vuoden 2023
voittajayrityksessä Nurmijärven Kodeissa.

Heräsikö kysyttävää? Ole yhteydessä!

Reetta Yrttimaa
Kehitysjohtaja