Pääkirjoitus: Oodi asiakastyytyväisyydelle Pääkirjoitus: Oodi asiakastyytyväisyydelle Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tavoitteena tyytyväinen asiakas Tavoitteena tyytyväinen asiakas Isännöinti-lehtiartikkeli 10.2.2022 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Työkaluja isännöitsijän arkeen lastensuojelusta Työkaluja isännöitsijän arkeen lastensuojelusta Isännöinti-lehtiartikkeli 8.9.2021 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Aluehuoltoyhtiö tuuletti ilmettään Aluehuoltoyhtiö tuuletti ilmettään Isännöinti-lehtiartikkeli 7.10.2019 Hakunilan Huolto teki brändiuudistuksen, ja uusi Asuma Palvelut kehittää toimintaansa asiakaspalaute edellä. Vantaalaisen Hakunilan Huollon asiakkaat ovat totutelleet tänä vuonna uuden näköiseen yritykseen. Vaikka Kaupparekisterissä...
Kun korvausvaatimus yllättää Kun korvausvaatimus yllättää Isännöinti-lehtiartikkeli 3.10.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Myynti on palvelua Myynti on palvelua Isännöinti-lehtiartikkeli 7.6.2019 Isännöitsijä Mikko Lehtonen pitää lisäpalvelujen, kuten taloyhtiöstrategioiden, myyntiä tärkeänä osana asiakaspalvelua. – Ei tämä perinteistä myyntiä ole, vaan nimenomaan lisäpalvelun esittämistä hallituksille. Tarkoituksena on palvella...
Innostu asukasviestinnästä Innostu asukasviestinnästä Isännöinti-lehtiartikkeli 2.4.2019 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Isännöitsijän mahdoton tehtävä? Isännöitsijän mahdoton tehtävä? Isännöinti-lehtiartikkeli 5.11.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä Inhimillisyyttä ei saa hukata tästä Isännöinti-lehtiartikkeli 20.6.2018 Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään